Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Trochu upocené se snažíte srovnávat přístup k rasovým nepokojům

s přístupem k problému , který je naprosto jiný!! 

Budiž... ale pak, proč se třeba také nepustíte do toho diktátora Putina, 

když ten na jedné straně "radí" ukrajinské vládě, aby proti ozbrojenému boji za odtržení nezasahovala ... a na druhé straně sám proti čečenským separatistům v Rusku zasáhne tak, 

že za sebou zanechá téměř 100.tis. mrtvých čečenských civilistů!

... Proč se se do něj nepustíte ?! .. ;-)

0 0
možnosti
LJ

Myslím, že toho víte hrozně málo, oproti Barákovi, co se dělo na Majdanu

2 1
možnosti
OP

Nemáte ten dalekohled otočený opačně ?

3 0
možnosti
PR

;-Dpane autore chápete rozdíl mezi demonstrací či nepokoji proti zřízení a totalitě a demonstrací a nepokoji z různých jimých /rasových,odborových.../příčin.Co třeba Duchcov??? ČB,,..Rád by jste našel něco na USA to chápu ,tak zkuste hledat dál.

4 4
možnosti
PH

Tak v tomto případě já s Američany musím souhlasit, ovšem principielně má autor pravdu.

3 3
možnosti
FS

Není to zmatené,to jenom vy,tomu nechcete rozumět.

4 6
možnosti

Máte v tom velikej hockey, jako ostatně ve všem. Ty revolty ve Fergusonu rozhodně nejsou kvúli onomu dvanáctiletému chlapci, to bylo v Clevelandu. Je to kvůli neobvinění  policisty Darrena Wilsona, který ve Fergusonu v srpnu zastřelil černošského mladíka.

6 3
možnosti
Foto

J27o30z79e25f 35N48o25v97a11k

26. 11. 2014 11:58

Chtěl jsem to soudruhovi napsat, ale byl jste rychlejší ;-) Klasika typu rychle něco proti USA, aniž by si ověřil základní fakta.

3 0
možnosti
  • Počet článků 935
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1605x
jsem jednim z vas, narodil jsem se v domku na predmesti Plzne tady jsem i vyrustal a zazil dobu kdy jeste spolu sousede hovorili pres plutky, kdy sousedky se vzajemne zvaly na nedelni odpoledni babovku a bilou kavu. Zazil jsem dobu a lidi kteri mi ukazali co je to pracovitost,poctivost,rozvaha,odpovednost,vlastenectvi. Naucili mne mit rad lidi!

Seznam rubrik