Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VK

Jdu na panáka. Nigrin otevřel diskusi. Nevídané.

2 1
možnosti
MH

Možná se nějaký "US posel míru" smiluje nad nějakým vítajícím kolaborantem a nechá se s ním vyfotit a dá mu doopravdickou americkou žvýkačku.

A pak bude za oceánem v hospodě vykládat, jací že jsou ti Češi.

:-)

1 2
možnosti
LN

...checht....rozšlapali vám bábovičky...???

3 3
možnosti
MH

Přesně takováto reakce potvrzuje můj příspěvek.

Nádvorníku - díky za něj.

:-)

2 0
možnosti
MH

Tento sarkasmus obsažený v článku nemají novodobí soudruzi a bolševici rádi.

Stejně tak tito novobolšani, neradi slyší o kolaboraci, zradě národa a vítání cizích vojsk na našem území.

Z článků je vidět, že jste volil mírná a klidná slova, aby co nejméně trpěli.

Doufám, že cenzor po sérii proamerických článku se rozhodne dát tento na titulku.

:-)R^

5 3
možnosti
JN

J53o89s71e52f 61N51i73k78l

28. 3. 2015 13:05

...jako ironická satira je váš článek vynikající...R^

6 2
možnosti
  • Počet článků 935
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1605x
jsem jednim z vas, narodil jsem se v domku na predmesti Plzne tady jsem i vyrustal a zazil dobu kdy jeste spolu sousede hovorili pres plutky, kdy sousedky se vzajemne zvaly na nedelni odpoledni babovku a bilou kavu. Zazil jsem dobu a lidi kteri mi ukazali co je to pracovitost,poctivost,rozvaha,odpovednost,vlastenectvi. Naucili mne mit rad lidi!

Seznam rubrik