Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J50a67r15a 62R26a48n79k

4. 9. 2015 4:13

Soucit by Vam nechybel, pokud byste psal o zewlenych muzicich na UkrajineRv

0 0
možnosti
JR

J44a40r15a 32R56a23n38k

4. 9. 2015 4:13

oprava: zelenych

0 0
možnosti
ZU

Čím více tady v Evropě bude uprchlíků, tím dříve zemřeme jejich rukou.Je to jejich povinnost. ....

1 0
možnosti
JR

J94a57n 62R57á32ž

3. 9. 2015 17:40

Nepovedlo se to komunistům abych přijal za své jejich zvrácenosti a nepovede se to ani novinářům, akademikům, či pražské intelektuální elitě, aby mi vnutili jaký si mám utvořit "správný" multikulturní, genderový nebo lidskoprávní názor.

Takže jsem si vypěstoval resistenci na cokoliv, čím nás masírují média, vědci a jiní příslušníci akademických elit, či lidskoprávní fundamentalisté.

P.S. Soucítím stejně s dítětem postiženým nevyléčitelnou chorobou, jako s dítětem umírajícím hlady tam, kde se lidé přemnožili. Ale také vím, že příroda má odjakživa mechanismy jak se bránit zhoubnému přemnožení. Hladomory, epidemie i války jsou přirozené děje, které redukovaly a stále redukují počty příslušníků druhu v živočišné říši, aby nepřekonaly kritickou mez. Je to přírodní zákon a jeho nerespektování může mít v budoucnu zhoubné následky!

1 0
možnosti
VK

Nigrine, ty nepiš o propagandě. Ty ne.

1 3
možnosti
  • Počet článků 935
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1605x
jsem jednim z vas, narodil jsem se v domku na predmesti Plzne tady jsem i vyrustal a zazil dobu kdy jeste spolu sousede hovorili pres plutky, kdy sousedky se vzajemne zvaly na nedelni odpoledni babovku a bilou kavu. Zazil jsem dobu a lidi kteri mi ukazali co je to pracovitost,poctivost,rozvaha,odpovednost,vlastenectvi. Naucili mne mit rad lidi!

Seznam rubrik