Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZS

Tak uplynul týden od okamžiku, kdy byly s velkým halasem odsouhlaseny kvóty jako hlavní nátsroj řešení uprchlické krize, a ... nic. Uprchlíci do Evropy proudí vesele dál, občas vystoupí nějaký reginální politik se skandálním prohlášením, že už to tak nejde dál, a z Bruselu se dál line ticho. Kde jsou ty vlaky s uprchlíky z Itálie a Řecka, kterým v tamních přeplněných táborech hrozí smrt hlady? Kde je ta koordinace ostrahy hranic? Kde jsou ty slavné hot-spoty? Udělal za ten týden alespoň jediný z bruselských byrokratů cokoli pro řešení toho problému, byť by to byla sebevětší konina?

7 0
možnosti
RL

Zajímavé- karma nula, přečteno nulakrát. Já to četl a karmu jsem dal  a myslím , že jsem nebyl sám.;-D

8 1
možnosti
Foto

ono se to načítá se zpožděním

1 0
možnosti
ZV

Souhlasím s Vámi autore. Sdílím vaše názory i v jiných článcích.

8 1
možnosti
JF

Mirísek nám nějak přitvrdil;-D;-D

1 5
možnosti
JR

J91a40r43a 22R86a15n82k

30. 9. 2015 1:22

Jsem zvedava, co bude psat dal, uprchliku bude po Vovove navsteve po 4 letem vetovani v OSN stale vice :-/

0 0
možnosti
  • Počet článků 935
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1605x
jsem jednim z vas, narodil jsem se v domku na predmesti Plzne tady jsem i vyrustal a zazil dobu kdy jeste spolu sousede hovorili pres plutky, kdy sousedky se vzajemne zvaly na nedelni odpoledni babovku a bilou kavu. Zazil jsem dobu a lidi kteri mi ukazali co je to pracovitost,poctivost,rozvaha,odpovednost,vlastenectvi. Naucili mne mit rad lidi!

Seznam rubrik