Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J92a37r94a 28R48a31n97k

14. 7. 2016 0:02

Slovo stife sice neexistuje, ale hlavne, ze duverujete tomu, co vyrkne pan Putin.....ja spis verim panu Votapkovi, protoze vim, ze to co pise, neni z ruske propagandy, ale vsech mezinarodnich medii a tem verim, RT uz davno ne! Od te doby, kdy ukazovali po vypovedi dvou americkych hlasatelek, jak zacvicuji tu budouci;-), lhat, lhat a zase lhat.

0 3
možnosti

:-)......NEbudu probírat jestli stife, nebo štajf, jak se v "češtině" praví, trefil jste hřebík na hlavičku " Putin má dost svých starostí, než aby se pouštěl do války z cílem dobýt další území! Krym mu byl "majdanem" s podporou západu naservírován na zlatém podnose, byl by hlupák, kdyby toho nevyužil. A občané Krymu neprohloupili, jak je vidět. Původní Ukrajina chátrá, zadlužuje se, plán se nepodařil.

Zasedání NATO ! Mírová konference ve stylu " Budeme bojovat za mír tak dlouho, až nezůstane kámen na kameni " ! R^R^R^

2 2
možnosti

Pokud vím, tak v angličtině se "st" nečte jako "št" jako v němčině. Takže buď číst stajf anebo psát steif, jak správně napsal pan Jiří Vrabec.

1 0
možnosti

J96a69r12a 53R71a95n26k

14. 7. 2016 0:03

Jinak v anglictine by musel mit dve f - stiff:-)

0 0
možnosti

J76i86r10i 31V47r56a42b43e67c

12. 7. 2016 21:16

Vy nejste jen steif Rv

8 2
možnosti

Ruský prezident Vladimir Putin důrazně odmítl úvahy, že byRusko zamýšlelo napadnout Severoatlantickou alianci.

Neříkal to samé i Hitler než napadl SSSR.

Tím přeci soudný člověk nemůže argumentovat. Rv

6 8
možnosti

Ještě pozn. Omylem jsem klikl na karmu.

Omlouvám se.

1 2
možnosti

P90a35v42e24l 64N61o31v90á17k

12. 7. 2016 20:30

Dobře napsanéR^

8 6
možnosti
  • Počet článků 935
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1605x
jsem jednim z vas, narodil jsem se v domku na predmesti Plzne tady jsem i vyrustal a zazil dobu kdy jeste spolu sousede hovorili pres plutky, kdy sousedky se vzajemne zvaly na nedelni odpoledni babovku a bilou kavu. Zazil jsem dobu a lidi kteri mi ukazali co je to pracovitost,poctivost,rozvaha,odpovednost,vlastenectvi. Naucili mne mit rad lidi!

Seznam rubrik