Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J23a18r37a 37R17a25n65k

6. 9. 2016 19:49

Diky za vtipny blog. Mozna, ze by Vam pomohl k pochopeni clanek, na ktery davam odkaz, je sice stary presne rok, ale nakonec demonstrace v Syrii byly krvave Assadem potreny uz v roce 2011, to si urcite pamatujete;-) i ta ctyrleta veta Rusaku a pak nahla pomoc s odmenou strategicke zakladny. Neni spatne si pripomenout, jak to vse zacalo, pak treba nebudete muset opakovane obvinovat Angelu a budete se ptat sam sebe: co jsem delal ja v te dobe? Ignoroval veskere zpravy, nevidel zadna videa o utopencich z roku 2012.... protoze se nas to netyka a cekal na "ten" slavny bonmot....

1 6
možnosti

:-).....Pane autore, skvěle napsáno! A sqadra myšlenkových impotentů už po Vás vyjela. Popsal jste to přesně, není tomu co vytknout. Ti co mají máslo na hlavě nás budou poučovat ! R^R^R^!!

5 5
možnosti

Moula, který ani neumí napsat squadra, mudruje tu hlouposti o 11. září a programu Apollo, nazývá ostatní myšlenkovými impotenty?;-D;-D

5 0
možnosti

Pan vysoký komisař je Saud a měl by nejlépe mlčet. Je to právě SA kdo mimo USA stvořil IS. Kolik asi migranzů přijala SA - žádného. Zato má stanové městečko pro milion poutníků. Tam ale běžence nepustí.

5 1
možnosti

To se nedá číst, nejen kvůli obsahu. :-/

2 1
možnosti

Po precteni muzeme s klidnym svedomim prohlasit, ze se to neda cist.

1 1
možnosti

Ja take nemam rad Zemana. Mam rad svoji holku.

1 0
možnosti

Vy? V obou případech udivujete! ;-D

2 1
možnosti

Ja take nemam rad Zemana .

OSN ma pravdu Zeman je populist a demagog a mimo to poskok Putina

8 5
možnosti

Vas neucili delat v textu odstavce?

5 1
možnosti

Na škole SNB se učil jiným věcem....:-)

3 1
možnosti
  • Počet článků 935
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1605x
jsem jednim z vas, narodil jsem se v domku na predmesti Plzne tady jsem i vyrustal a zazil dobu kdy jeste spolu sousede hovorili pres plutky, kdy sousedky se vzajemne zvaly na nedelni odpoledni babovku a bilou kavu. Zazil jsem dobu a lidi kteri mi ukazali co je to pracovitost,poctivost,rozvaha,odpovednost,vlastenectvi. Naucili mne mit rad lidi!

Seznam rubrik