Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SN

:-)......Píšete pěkně a já s Vámi souhlasím! Krym byl do r. 1954 ruský, než ho Chruščov, v mírně euforickém rozpoložení, daroval Ukrajině: Vy nesouhlasící si myslíte, že se za dvě generace Rusové se svými dětmi přeměnili v rodilé Ukrajince ?

Tak to přece nemůže být! Čili .....pořád je tam neskutečná většina Rusů. Přišel pokus...zakazování ruského jazyka,(měl být zákon), Majdan, dnes rozkradená Ukrajina a bohatí oligarchové, Janukovičovi hrozila smrt: No....kdo by v takové státě chtěl žít.

Putin jen chytře využil možnosti, kterou mu EU předložila na zlaté míse. . Dnes už by byla možná v Simferopolu americká základna! Tím by Putin skončil, národ by ho lynčoval! R^R^R^

1 1
možnosti
JH

Píšete dobře a ten tygr se mi taky líbil, ale něco mi na Vás pořád vadí, máte jednostranná témata, ne že bych s vůli Krymanů nesouhlasil, ale vy to berete z jiného pohledu než já. Já jsem velmi pravicově zaměřený a naše témata se v některých bodech protínají, což může působit dojem, že Vy jste pravičák a já jsem levičák. Zkuste něco aktuálního a snad se v diskusi sejdeme.

0 0
možnosti
Foto

Je docela zábavné, že autor řadící se k těm. co tvrdí, že česká média jedině lžou, najednou bere jejich informaci jako věrohodnou (že americké letadlo mělo vypnutý odpovídač). Tak jak to s tím lhaním médií vlastně je?

1 1
možnosti
LJ

Co by, jen to, co se mi hodí do krámu...

1 1
možnosti
VV

Prezident Zeman,... anexe Krymu byla nezákonná a protiprávní....

https://www.youtube.com/watch?v=w_HltKyXkfU

0 1
možnosti
  • Počet článků 935
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1605x
jsem jednim z vas, narodil jsem se v domku na predmesti Plzne tady jsem i vyrustal a zazil dobu kdy jeste spolu sousede hovorili pres plutky, kdy sousedky se vzajemne zvaly na nedelni odpoledni babovku a bilou kavu. Zazil jsem dobu a lidi kteri mi ukazali co je to pracovitost,poctivost,rozvaha,odpovednost,vlastenectvi. Naucili mne mit rad lidi!

Seznam rubrik