Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MJ

Neustále řešíme něčí minulost, ale tu máme každý z nás, ať takovou nebo makovou. Žádné "ALE" z minulosti nemám, ale za poslední roky jen zkušenosti s úřady, lékaři, různými institucemi a v neposlední řadě i se sousedy... přesně tak, jak bylo napsáno, nestačím se divit, co se u nás dá vymyslet a bohužel i zrealizovat. Takže držím palce zdravému selskému rozumu, který se u nás někam vytratil...;-)

2 0
možnosti
JR

J72a36r13a 85R25a80n21k

4. 10. 2016 0:51

Proc ne, Vy mate zarucene nekde mistecko....pamatujete, tam u tigra, mel jste zde dlouhp fotografii s nim;-)

0 1
možnosti
JL

Marnost, marnost, vše je marnost. (Starý zákon, Kazatel)

0 0
možnosti
BJ

Kde už jsme mohli být, kdyby nebylo těchto ,řeknu slušně bláznů, to tady nemůžu ani napsat, co si o těchto lidech , kteří pro záchranu broučka několik let blokují stavby dálnic a pod. myslím

2 1
možnosti
JR

J10a40r42a 83R75a76n19k

4. 10. 2016 0:57

Vazeny Bohuslave, predstavte si, ze na dalnici Zuerich - St. Gallen (CH), kdysi museli vybudovat na dvou mistech tunely pod a nebylo to lacine, ale pokud to zachranilo zivot i jen jednomu ridici, stalo to za to. Byla tam totiz migracni cesta zab a nevim, jak dalece vnimate skodnost nekolika rozmaznutych zab pri rychlosti 120km, ale o to Vam asi nejde a to same je se ztezkami pro srnky a ostani s mosty nad dalnicemi. Vice, nez penize na tyto rekonstrukce mi vadi nesmirne malo chytri, kterym je skutecne vse jedno;-(

0 1
možnosti
OZ

Vy byste návrat do minulostí bral, ne? Vzhledem k vaší nehezké minulosti...Rv

1 4
možnosti
SN

:-).....Dobrý článek ! R^R^R^

6 2
možnosti
  • Počet článků 935
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1605x
jsem jednim z vas, narodil jsem se v domku na predmesti Plzne tady jsem i vyrustal a zazil dobu kdy jeste spolu sousede hovorili pres plutky, kdy sousedky se vzajemne zvaly na nedelni odpoledni babovku a bilou kavu. Zazil jsem dobu a lidi kteri mi ukazali co je to pracovitost,poctivost,rozvaha,odpovednost,vlastenectvi. Naucili mne mit rad lidi!

Seznam rubrik