Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J71a37k42u65b 18R57o75t47h

2. 12. 2016 15:06

Také jsem ten páně Nigrinův výkřik o jakémsi rozšiřování imunity na ty tři nepochopil. Takže dotaz - a autor sám cháme, co tím nesmyslem mínil?:-/

4 1
možnosti

:-)......Dobře napsáno ! Nejvíc se mi líbilo, jak se Pospíšil cudně tvářil, na otázku jeho kandidatury ne presidenta. Líbil se mi psychiatr David.

Všechno má svoji míru. Ale nést lejno s hlavou presidenta.....tak tomu může fandit opravdu jen pohůnek od volů ! R^R^R^

4 4
možnosti
Foto

J14a41k35u52b 67R13o79t65h

2. 12. 2016 15:05

A měl se tvářit necudně? Byl tázán a odpověděl. Tečka.:-/

2 0
možnosti

Klasická ukázka toho, jak se nemá psát takovýto text. V perexu avizujete pořad Máte slovo, takže by si čtenář myslel, že přijde nějaké vaše zhodnocení toho pořadu. Avšak omyl. Kromě toho, že jsme se dověděli, že ten pořad nemáte rád kvůli Jílkové a kromě krátkého extempore s Jochem, jste se už věnoval jen europoslanci Pospíšilovi v tom smyslu, že by měl mlčet, protože má z minulosti máslo na hlavě. To jste ale mohl napsat jednou větou a stačilo to.

3 2
možnosti

Velké množství lidí, kteří podporují zavedení onoho zákona, ve skutečnosti tento zákon nepodporuje. Oni nechtějí zákon na ochranu hlavy státu, ale zákon na ochranu Miloše Zemana. Nepochybuji, že titíž lidé by stejný zákon porušovali a kritizovali, kdyby prezidentem byl pan kníže nebo pan Horáček.

4 2
možnosti
Foto

Poněkud si vnitřně odporujete.

Sám kritizujete nerovnost občana vers. poslanci, napadáte jejich výhody a zneužívání jejich postavení, ale europoslance (či kde je, opravdu to nevím) umlčujete kvůli jeho minulosti.

Část toho pořadu jsem omylem viděl, ale stejně tak byste musel umlčovat toho poslance za komunisty, také kvůli jeho minulosti.

Já jsem proti rozšiřování ochrany prezidenta, myslím, že stávající úprava je dostačující a jedná se o čistě účelové konání některých jedinců či skupin.

7 2
možnosti

J63a15n 24H33y48n59e47k

2. 12. 2016 13:05

V tom článku nejde o samotného pana prezidenta, ale o křivý postoj pana Pospíšila. O tom ten článek je. Je bohužel pravdivý.

7 2
možnosti

Pana Pospíšila nemusím. Jen jsem nepochopil, v čem je jeho postoj křivý. Imunita a trest za kritiku jsou dvě významně jiné kategorie. A plat už nemá s Pospíšilovým tvrzením co dělat (resp. od jakého násobku mzdy je právní nerovnost??).

0 0
možnosti

Kdy "se rozšiřovala" imunita oněch tří poslanců? Žádné rozšiřování se nekonalo - prostě soud dal výklad zákonu o imunitě poslanců (jo - jeden by se z "právního názoru" těch soudců zvencnul). Co s tím mohl pan Pospíšil (či jiný poslanec) dělat?

Poznámka, že Zeman by byl první, kdo by musel být stíhán je samozřejmě nadsázka. Což nepochopí jen hodně natvrdlý. Mimochodem: Neměl by být zákon na ochranu občanů před (případnými příštími, samozřejmě) buranskými reakcemi prezidenta či politiků na kritiku? Před dětinskou lží, kterou "svůj národ" oblažují???

5 0
možnosti

Absolutně s tím návrhem nesouhlasím. Pan prezident mě může kdykoliv beztrestně urazit. Já když mu na jeho urážku odpovím ve stejném duchu, tak riskuji vězení.

5 1
možnosti

P20e52t15r 59T60o41m50e63k

2. 12. 2016 12:49

Trochu mimo mísu.

0 2
možnosti

Já bych zakázal říkat o Zemanovi pravdu. Člověk nikdy neví, kdy to může být kvalifikováno jako vulgární hanobení.

8 3
možnosti
  • Počet článků 935
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1605x
jsem jednim z vas, narodil jsem se v domku na predmesti Plzne tady jsem i vyrustal a zazil dobu kdy jeste spolu sousede hovorili pres plutky, kdy sousedky se vzajemne zvaly na nedelni odpoledni babovku a bilou kavu. Zazil jsem dobu a lidi kteri mi ukazali co je to pracovitost,poctivost,rozvaha,odpovednost,vlastenectvi. Naucili mne mit rad lidi!

Seznam rubrik