Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Už jen vidět tu podivnou užmoulanou postavu, co si neumí slušně sednout ani uchopit sklenku k přípitku, byl znamenitý zážitek.

9 0
možnosti

:-). ......Popíšete skutečnost, celkem nestranně, bez emocí. Jen zmíníte presidenta, už po Vás jedou ! Ti tu nenávist mají zakódovanou a nezbaví se jí . Napsal jste to výborně! Nejen Šídlo, ale i Vaši oponenti, zase jste jim dal klacek do ruky . R^R^R^

5 11
možnosti

To by bylo hodně divné, kdyby ruský agent nepodpořil kolegu...

6 3
možnosti

Sáhli vám na modlu a to se neodpouští... :-)

4 3
možnosti
Foto

To vypadá, že vy jste ji hledal nejvíc :-D

5 4
možnosti

J33a89r80d68a 62F63i47š79e72r

26. 12. 2016 17:58

Mirísku, Mirísku, nestydíš se trošku? :-)

3 4
možnosti
  • Počet článků 935
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1605x
jsem jednim z vas, narodil jsem se v domku na predmesti Plzne tady jsem i vyrustal a zazil dobu kdy jeste spolu sousede hovorili pres plutky, kdy sousedky se vzajemne zvaly na nedelni odpoledni babovku a bilou kavu. Zazil jsem dobu a lidi kteri mi ukazali co je to pracovitost,poctivost,rozvaha,odpovednost,vlastenectvi. Naucili mne mit rad lidi!

Seznam rubrik