Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pro většinu obyvatel USA to není jejich prezident. RvRvRv Je to narcistický hulvát.

1 2
možnosti

Ja bych to tak brutalne nerikal. Je to porynsky Zeman.

1 0
možnosti

Ktera media pane Nigrine? Co jsem mel moznost cist, tak ta media se predhanela v hodnoceni kdo z nich by byl horsim presidentem.

5 0
možnosti

R51a24d62e79k 63K29a45r41a80s

22. 1. 2017 20:16

Docela příznačné pro tu iluzi demokracie, kterou prožíváme. Zcela po právu ji lze označit za demokraturu. A jak je vidět, občas se vše nepovede, jak bylo naplánováno. Jsem zvědav co se stane, když se to bude stávat čím dál častěji.

3 4
možnosti

...bože, to jsou kecyRv

16 5
možnosti
  • Počet článků 935
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1605x
jsem jednim z vas, narodil jsem se v domku na predmesti Plzne tady jsem i vyrustal a zazil dobu kdy jeste spolu sousede hovorili pres plutky, kdy sousedky se vzajemne zvaly na nedelni odpoledni babovku a bilou kavu. Zazil jsem dobu a lidi kteri mi ukazali co je to pracovitost,poctivost,rozvaha,odpovednost,vlastenectvi. Naucili mne mit rad lidi!

Seznam rubrik