Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

I ta se nekdy u nekterych autoru trpyti.

0 0
možnosti
Foto

Zlato je poměrně nákladné na držbu a samo o sobě zpravidla nic nevynáší,je efektivnější držet rezervy v zahraničních bezpečných měnách – v euru, dolaru, ve švýcarském franku – než přímo ve zlatě.Devizové rezervy České národní banky tvoří většinou zásoby v měnách, jako je euro, americký, kanadský a australský dolar, švédská koruna, japonský jen a britská libra. Měny dnes nejsou kryté zlatem, především devizovými rezervami a to ani dolar a euro.

1 1
možnosti
Foto

J10a54k51u76b 11R74o29t59h

10. 2. 2017 14:40

„Úvahy o krytí koruny zlatem (tzv. zlatý standard) se sice pořád objevují, ale to bychom museli nakoupit tři tisíce tun zlata nebo znehodnotit korunu na osm tisíc korun za dolar,“ konstatoval profesor Zbyněk Revenda z katedry měnové teorie a politiky Vysoké školy ekonomické. Tož tak, autore.:-/

6 0
možnosti
Foto

J66a72k67u61b 16R88o66t95h

10. 2. 2017 14:35

Chcete se vrátit ke zlatému standardu? Opravdu chcete? Něco si o tom zjistěte.:-/

1 0
možnosti
VV

A on tu knizku Vladimira Pikory nekdo rozpousti?

3 1
možnosti
  • Počet článků 935
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1605x
jsem jednim z vas, narodil jsem se v domku na predmesti Plzne tady jsem i vyrustal a zazil dobu kdy jeste spolu sousede hovorili pres plutky, kdy sousedky se vzajemne zvaly na nedelni odpoledni babovku a bilou kavu. Zazil jsem dobu a lidi kteri mi ukazali co je to pracovitost,poctivost,rozvaha,odpovednost,vlastenectvi. Naucili mne mit rad lidi!

Seznam rubrik