Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Technická poznámka:

Na vytvoření odstavce stačí "Enter".

2 0
možnosti

Konečně se někdo k tématu blogu vyjádřil konstruktivně. :-)

1 0
možnosti
Foto

Žádné argumenty, pouze dojmy.

Takové cosmesi tosmesi, terazki som majorom.

Hodnotit zde pravdivost článku podle anonymní karmy je značně pošetilé. A kdo vyhrává v diskusi? Vždyť v rozumné diskusi nejde o vítězství, ale o dobrání se pravdy dle síly a rozumnosti argumentů.

2 0
možnosti

Připojuji se k autorově výzvě v závěru blogu - nenechte se obalamutit a nevolte strany, které by nás chtěly otočit zpět na Východ, zpět do marasmu, ze kterého jsme se ještě ani pořádně nevyhrabali.

Proto nevolte KSČM ani žádné proruské kryptokomunisty !

10 0
možnosti
Foto

No, vidíte pane, autore, já mám zkušenost opačnou. Namátkově pánové Haneška, Čermák, Lhoták, Popovský. Takže je třeba se i na toto podívat objektivně.

3 0
možnosti

Ja bych rekl, ze je to aspon zde na blogu tak pul na pul. Ale ti co nejsou hlupaci rozhodne nejsou tak hlasiti jako ti ostatni.

1 0
možnosti

To fakt miluju, když po nás zdejší obézní vykladači Sputnikovských a Aeronetích "pravd" vyžadují nějaké protiargumenty....co jiného se dá na ty rudé krávoviny říct, než že to jsou lži? A poper se s tím, rudochu...:-)

19 0
možnosti
Foto

R^v podstatě souhlas ačkoliv závěrem vlastně trochu odporujete titulu-tvrdíte, že Češi nejsou hlupáci ale posledními větami naznačujete, že potřebují aby jim někdo připomínal, upozorňoval, radil

malá technická vytipovanými-ne vytypovanými-je to od tipovat ne od slova typ

1 5
možnosti

Moje objektivní články o Rusku mají velmi pozitivní čtenářský ohlas. Protože na rozdíl od tohoto blogu jsou podložené fakty a nejsou to jen nicneříkající mlácení prázdné slámy jako tento blog.:-)

10 0
možnosti

Právě proto, že Češi nejsou hlupáci. :-)

10 0
možnosti
  • Počet článků 935
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1605x
jsem jednim z vas, narodil jsem se v domku na predmesti Plzne tady jsem i vyrustal a zazil dobu kdy jeste spolu sousede hovorili pres plutky, kdy sousedky se vzajemne zvaly na nedelni odpoledni babovku a bilou kavu. Zazil jsem dobu a lidi kteri mi ukazali co je to pracovitost,poctivost,rozvaha,odpovednost,vlastenectvi. Naucili mne mit rad lidi!

Seznam rubrik