Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

"Vážně nejsem šílenec, ani poslanec parlamentu, či podnikatel, abych si kupoval máslo za téměř 60,- Kč."

Za socíku stálo máslo jednička 10 Kčs. To by dnes odpovídalo asi 80 Kč a tenkrát jste ho jistě kupoval. Podnikatel jste být nemohl, poslancem jste byl těžko, takže jste musel být tím šílencem.

4 2
možnosti

Jen vás doplním! Za být v paneláku 2+1 jsem platila se vším všudy 400,-. Kolik by to bylo dneska? 3.200,-?

Pane Flaško, kdyby mi tyhle peníze stálo dnešní bydlení, byla by mi fuk dnešní cena másla!

Argumenty používáte jen ty, co se vám hodí.

3 0
možnosti
Foto

Máslo zdražilo i v Německu a to o 100 procent. Je dražší než u nás a bylo o polovinu levnější než u nás.. U nás stojí máslo 45 Kč. Pokud jej lidi nebudou za tuto cenu kupovat, cena půjde dolu. Prostě se zkouší za jakou cenu jej zákazníci budou ještě ochotni kupovat. O jeho ceně mimo jiné rozhoduje trh, tedy ten, kdo jej kupuje.

4 0
možnosti

Pane Kindle, nelzete prosim. V Nemecku sice maslo zdrazilo, ale ani kdyz vezmete za zaklad cenu z roku 1960, tak to rozhodne tech 100% nebude. Zrovna dnes jsem maslo kupoval. Ta ctvrtka byla za € 1,79.

1 0
možnosti

Zlatý komunisti, že jo Mirísku?

1 0
možnosti

Za nich stalo maslo kolem 8 korun? Tak to by dnes porad jeste muselo stat dvojnasobek. Kvalita se s odstupem casu asi srovnavat neda. Ale vzpominam si, ze a nejen v Rakousku tenkrat to maslo chutnalo daleko lip.

0 0
možnosti
  • Počet článků 935
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1605x
jsem jednim z vas, narodil jsem se v domku na predmesti Plzne tady jsem i vyrustal a zazil dobu kdy jeste spolu sousede hovorili pres plutky, kdy sousedky se vzajemne zvaly na nedelni odpoledni babovku a bilou kavu. Zazil jsem dobu a lidi kteri mi ukazali co je to pracovitost,poctivost,rozvaha,odpovednost,vlastenectvi. Naucili mne mit rad lidi!

Seznam rubrik