Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KB

Je zajímavé, jak ti antiZemanovci mají zmapované všechny ty dezinformační weby, vědí co napsal Aeronet, Sputnik, pošahaný Cvalín ....

Člověk má pocit, že to vlastně nikdo jiný ani nečte, než oni.

8 2
možnosti
Foto

Když chcete nepřítele porazit, musíte ho nejdříve poznat.

0 0
možnosti
JP

J93a30n 19P14a44l75l24a33s

16. 1. 2018 22:18

Nepřítele? Takže jsme vážně ve válce?

0 0
možnosti
  • Počet článků 935
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1605x
jsem jednim z vas, narodil jsem se v domku na predmesti Plzne tady jsem i vyrustal a zazil dobu kdy jeste spolu sousede hovorili pres plutky, kdy sousedky se vzajemne zvaly na nedelni odpoledni babovku a bilou kavu. Zazil jsem dobu a lidi kteri mi ukazali co je to pracovitost,poctivost,rozvaha,odpovednost,vlastenectvi. Naucili mne mit rad lidi!

Seznam rubrik