Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

M49i15l25a83n 23K78e43s17l

17. 1. 2018 22:24

Na příklad s tím NATO má pan Nigrin pravdu.Začátkem ledna vyšel na Aktuálně článek nějakého západního experta,který tvrdil,že v případě napadení Pobaltí Ruskem, dorazí pomoc NATO na válčiště již po válce.Takové řeči,že NATO je schopné pomoci každému napadenému členu jsou plané.Je prý možné,že nějaké lehké jednotky by válku ještě stihly,ale těžká technika rozhodně ne.Neumožňují to prý nevhodné komunikace,především máloúnosné mosty na silnicích a železnici a nedostatek nakládacích ramp na lodě.Zdá se,že Putin bude muset s napadením Pobaltí ještě počkat.Holt břebudování komunikační sítě na těžkou kavalérii chvíli trvá.Kdo ví,zda to i v dalším prezidentském období ještě stihne.Přesto NATO bude pomoc Pobaltí uvádět pořád jako jednu ze záminek své existence.

1 0
možnosti

Který člen NATO byl napaden a nebyl bráněn,co za člověka si přeje zrušením sankcí oslabit Rusko8-o?

1 0
možnosti
Foto

Byly napadeni dva členové NATO. Napadly se vzájemně. Turecko a Řecko!8-o;-)

2 0
možnosti

Já tedy navrhuji, abyste se v rámci objektivity zeptal Zemana, co během své politické kariéry udělal pro to, abychom z NATO vystoupili.

6 0
možnosti
Foto

Proč o těch televizních debatách lžete? Ano, Drahoš vyzval zemana k televizním debatám. Zeman v prvním povolebním vystoupení přijal pozvání ke dvěma debatám (doslova více než jedné, tři už jsou moc), tak proč hned nato změnil názor. Příležitostí k debatám měl ještě před prvním kolem dost. Že je ve své namyšlenosti, že vyhraje hned v prvním kole, odmítal, je jen a jen jeho problém.

12 1
možnosti

P92a19v67e62l 95H95e78k

17. 1. 2018 16:02

Bylo by překvapením, kdyby jste pana Drahoše volil ;-D.

7 0
možnosti

Koho bude, nebo nebude volit Mirísek je mi těžce u zádele...

3 0
možnosti
Foto

Proč nebudu volit pana profesora!

Protože Nigrin!

6 0
možnosti
  • Počet článků 935
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1605x
jsem jednim z vas, narodil jsem se v domku na predmesti Plzne tady jsem i vyrustal a zazil dobu kdy jeste spolu sousede hovorili pres plutky, kdy sousedky se vzajemne zvaly na nedelni odpoledni babovku a bilou kavu. Zazil jsem dobu a lidi kteri mi ukazali co je to pracovitost,poctivost,rozvaha,odpovednost,vlastenectvi. Naucili mne mit rad lidi!

Seznam rubrik