Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A co tvarůžky?

Nechat je hezky na Hradě ještě chvilku zrát, to bude mňamka!

1 0
možnosti

J24a92r13a 95R89a91n92k

19. 1. 2018 3:40

Dozrat jsme ze tech ca. 10 let nechali Vas a stejne se stale chovate jako v 48.Rv

0 0
možnosti

my, Zemanovci, nemáme proč panu Nigrinovi lát. Má dobrý názor.

0 2
možnosti
Foto

To teď budeme číst každý den od všech bývalých soudruhů a od spolupracovníků StB a všech zdejších přátel starých komunistických pořádků, proč nebudou volit Drahoše? To snad takový lidé ani nemusí psát, ne? To je každému s jedním mozkovým závitem přeci jasné - stále platí, vrána k vráně sedá, rovný rovného si hledá. :-(RvRv

12 1
možnosti
Foto

Hrad teď vyzval své voliče, že k druhému kolu voleb nemusí chodit, že se jim započítává hlas z prvního kola pro současného prezidenta. A ministerstvo vnitra tu zprávu potvrdilo. Odkaz najdete vlevo dole. ;-)

8 1
možnosti
Foto

"Spisek" paní Procházkové jsem přečetl. Otázka, je zda to opravdu napsala ona. Pokud ano, pak nevím, jestli se tomu nápadu (jet volit do Prahy a zředit tak špinavé hlasy pro protikandidáta) mám smát, nebo plakat nad tím, jakou stupiditu dokáže někdo napsat. Kdepak psychiatra, to je na trvalou hospitalizaci.

S tím vínem - otázka, co je lepší, zda mladé božolé (Beaujolais nouveau ), anebo přezrálé patoky; jednu takovou láhev jsem musel vylít, sice s lítostí nad škodou, ale pít to nešlo - pro chemiky: alkohol postupně oxiduje na aldehyd (https://www.wineofczechrepublic.cz/o-nas/slovnik/4-aldehyd.html) a ten na kyselinu octovou. Dobrou chuť.

9 1
možnosti
Foto

J51a39k63u49b 78R58o13t20h

18. 1. 2018 17:37

Jo, přesně to samé s Beaujolais mne napadlo. R^;-D

4 0
možnosti

p. Nigrin, tak v posledním blogu jsme probrali, jak ČR pod vedením Zemana - předat ve prospěch cizích velmocem. OK, vyřešeno. Nyní se Vám rýsuje reálná šance, jak rozhojnit své příjmy! Dále bojujte za Miloše, ale vsaďte na Drahoše ! „Zájem sázkařů je obrovský ! 80 % jde na vítězství Drahoše. Nejvyšší sázka je za 526 tisíc korun v kurzu 1,66:1. Na Drahoše směřují také všechny vyšší tikety s vkladem nad 300 000 korun. Nemůžete totiž prohrát !! Pokud prohrajete s Drahošem - hodíte tiket do koše a na Hradě máte svého Miloše ! ...:-) zdroj: https://volby.idnes.cz/prezidentske-volby-jiri-drahos-milos-zeman-sazky-kurzy-bookmakeri-1pd-/prezidentske-volby-2018.aspx?c=A180118_154214_prezidentske-volby-2018_dtt

6 0
možnosti
Foto

Ale pan Hermánek dnes dopoledne napsal, že v sázkových kanceláří se zvyšují sázky na MZ. Takže máte pravdu! R^

5 1
možnosti
Foto

Autire, pokud někoho žalujete za pomluvu musíte prokázat, že o pomluvu šlo. To je důvod proč Zeman nikoho za výroky nežaluje, jsou zpravidla pravdivé:-)

10 1
možnosti

Dozrát může, ale na to, by měl být více než zralý. Bohužel není, neboť jsme doposud od něj nikdy neslyšeli žádný jasný politický názor nebo názor na věci, které hýbou naší dobou. Již po první TV debatě kafárna ;-(.

1 4
možnosti
Foto

řekni mi co čteš, já ti řeknu, kdo jsi

3 1
možnosti
  • Počet článků 935
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1605x
jsem jednim z vas, narodil jsem se v domku na predmesti Plzne tady jsem i vyrustal a zazil dobu kdy jeste spolu sousede hovorili pres plutky, kdy sousedky se vzajemne zvaly na nedelni odpoledni babovku a bilou kavu. Zazil jsem dobu a lidi kteri mi ukazali co je to pracovitost,poctivost,rozvaha,odpovednost,vlastenectvi. Naucili mne mit rad lidi!

Seznam rubrik