Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

My nekujeme pikle! My činíme kroky ve společném zájmu!:-)

0 0
možnosti

Fyzický vzhled je důležitým kritériem pro volby. Zrovna dneska mi říká mladičká kolegyně, že volila Hilšera kvůli vzhledu. Těžko ji zaimponují kmeti a nemocní už vůbec ne.

Takže je jasné, že Zemana budou podporovat více ti, kteří už vzhled neřeší. Bohužel důchodci jsou dávání do stejné hromádky s nevzdělanci, jako by s poslední výplatou odevzdali svoje VŠ tituly.

2 3
možnosti

tak tohle zas byla békovina přímo dalekonosná

5 1
možnosti

Asi tak, ani jeden tábor si nemá co vyčítat. A zde na blogu už vůbec ne. Zemanovci píší špatně o Drahošovi a Drahošovci to dotáhli ještě dál, ti píší špatně nejen o Zemanovi, ale i o jeho voličích. Raději půjdu na kafe se Zemanovci, kteří mě budou posuzovat podle toho jaká jsem, než s Drahošovci, kteří mě začnou posuzovat až na základě toho, koho volím.

5 2
možnosti
Foto

"dojemná" snaha o objektivní článek;-D

1 4
možnosti

J96a89n 88B85u91r16i96a35n

19. 1. 2018 12:22

Tak lázně (soukromý podnik) nesmí se svým ziskem naložit dle libosti, ale má ten zisk promítnout do snížených cen?

To si snad pletete s neziskovkou, nebo očekáváte, že soused, který má vedle večerku povinně sníží cenu rohlíků, když náhodou bude v zisku?

7 3
možnosti

Za pět let klidně. ;-)

2 1
možnosti
Foto

No, to víte, video jako autor použít nešlo, protože by se opravdu probořil a bylo by asi vidět, jako toho zdravím kypícího pána musí zvedat ochranka, jinak by tam mohl zůstat ležet do jara.:-)

1 3
možnosti

Vy jste nám před tím druhým kolem pěkně blogersky ožil:-)

2 1
možnosti
  • Počet článků 935
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1605x
jsem jednim z vas, narodil jsem se v domku na predmesti Plzne tady jsem i vyrustal a zazil dobu kdy jeste spolu sousede hovorili pres plutky, kdy sousedky se vzajemne zvaly na nedelni odpoledni babovku a bilou kavu. Zazil jsem dobu a lidi kteri mi ukazali co je to pracovitost,poctivost,rozvaha,odpovednost,vlastenectvi. Naucili mne mit rad lidi!

Seznam rubrik