Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AT

Opravdu chcete odpověď? Já nevidím rozdíl mezi sprosťáky a extremisty mezi tzv. příznivci Drahoše a těmi samými z tábora tzv. příznivců Zemana. Ale rozdíl mezi oběma kandidáty je stále jasný. Tak se laskavě nesnažte dehonestovat voliče Drahoše poukazem na nějakou minoritní skupinu

2 1
možnosti
Foto

Tak koukám, že článek už z hlavní stránky zmizel. No, není divu. Pohoršoval voliče pana Drahoše.

3 1
možnosti
MB

Ale Jiří nepohoršoval ! p.Nigrin si zřejmě vzal oddechový čas, aby odpověděl, zda to píše ze "Stařecké nerozvážnosti", či v rudém žoldu, jak zmiňuji. Možná taky, že vyhazuje nějaké přátele z Facebooku, aby vybudil dojem nestranného ! Vstup je přes blogery ... :-)

2 1
možnosti
MV

Knuceni není reakci. Fakta hrají prim.

2 0
možnosti
Foto

Fakta jednoznačně potvrzují to, co napsal autor. Prim tedy hraje pan Nigrin.

2 2
možnosti
MB

p. Nigrin, neznám Vás. Přiznávám, že jsem fascinován aktivitou - kdy prakticky každý den neúnavně adorujete to, co já nazývám zlem. Evidentně žijeme na jiných hodnotových základech - minulost asi rovněž. V naši rodině je to jednoduché - Osobními zážitky členů s Komunisty = Co je rudé, to je špatné a je třeba to eliminovat, hubit jako obtížné mravence v kredenci. Navštívil jsem Váš Fasebook. Na fotkách vypadáte jako rozumný, starší člověk. Nelze opět přehlédnout Vaši zavilost - já si stále říkal proč ? Pokud má někdo v "Přátelích" -Zdenka Štefeka - Manager ve společnosti KSČM - Komunistická strana Čech, Petra Cvalína - Stankov, Plzeňský Kraj, Jiřího Ovčáčka - Mluvčího M.Zemana .... Tak to potom vše dává jiný obraz. To, co o Vás píší vulgárně - bude zřejmě obsahovou skutečností. Můj dotaz -To děláte v pouhém nadšení, nebo rudém žoldu ?

6 5
možnosti
JP

Pane Buček, vy chcete někoho hubit jako mravence a je vám proti mysli, že ten druhý se chce adekvátně bránit. To je logika.:-)

7 1
možnosti
Foto

koukám, tady zase řádí Karásek;-D

Ale dávat panu Markovi mínus, to byste neměl:-P

1 0
možnosti
Foto

Pane Nigríne, já myslím že sprostě lžete, a že jste si "jistého pana Ondřeje" i s jeho nadávkami vymyslel. Pokud ne, dejte na ně odkaz.:-/

3 6
možnosti
AL

Paní Jandová, já si zase myslím, že chcete pana Nigrína pouze osočovat, a že k článku nemáte nic.

4 2
možnosti
Foto

"starej komunistickej esenbák" není nadávka, ale označení bývalého zaměstnání

5 3
možnosti
Foto

I20v57a70n 48M69a96r96e24k

20. 1. 2018 14:14

Jistě tak klasifikujete i sebe p.Matuško?

5 2
možnosti
Foto

Upřímně řečeno, jsem z toho jelen. Ale jedna zpráva je dobrá. Jiří Drahoš u bookmakerů oslabuje. Včera 1,55 a dnes 1,65. Pěkné.

8 0
možnosti
Foto

I55v68a79n 40M95a63r59e73k

20. 1. 2018 14:13

V TV besedách v duelu s M.Zemanem, je bez šance. . . .Bohužel .;-(

2 3
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS