Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J71i88ř88í 49U80r95b26a89n

24. 1. 2018 12:39

Pane Nigrine, použiji citát z Vašeho profilu: "Zazil jsem dobu a lidi kteri mi ukazali co je to pracovitost, poctivost, rozvaha, odpovednost, vlastenectvi."

Zdroj: https://miroslavnigrin.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=645565

A já chci, aby se ta doba vrátila. Proto nechci na Hradě sebestředného člověka s buranským vystupováním atd. atd...

4 0
možnosti
Foto

Vtip je ale v tom, že pan Nigrin myslí dobu, kdy na Hradě seděl Husák:-)

1 0
možnosti
Foto

Moje sestra řekla, že jako ta méně inteligentní bude volit Zemana. Moje sestra je lékařkou.

Potom jsem slyšel od jedné kadeřnice, že Zemana volí ti méně inteligentní a proto bude volit Drahoše.

7 2
možnosti

Moje teta má 92 let - Zemana nevolí. Moje dcera je lékařkou - říkala, že nezná v okolí, kdo by Miloše volil. Díky za info p. Petřík sdělím ji to ...

3 0
možnosti

Drahoš na Hrad, Zeman na Vysočinu!

4 1
možnosti
Foto

Pane Nigrine, dáte mi konečně odkaz na ty nadávky jistého Ondry, o kterých jste psal nedávno, nebo jste pouze lhal a celé si to vymyslel?Děkuji :-)

4 0
možnosti
Foto

J81a51k67u59b 10R82o37t30h

24. 1. 2018 11:54

Vymyslel. U Mirdy normální. :-/

2 1
možnosti

p. Nigrin, vítám, že opět píšete. Při posledním blogu jste to usekl a stáhnul. Já Vás (dle článků), definuji jako přívržence minulého režimu. Dokonce, snad profesního. M.Zeman pro Vás může hrát svou roli, on režim sice nevrátí, ale na ty lidi se dívá ochotně, shovívavě i vyznamenání pro ně má. Dělá kroky, která já považuji za "Zatčení vhodné", kráčí po hraně vlastizrady a nyní i kriminality. Viz 34 milionů Kč na NEkampaň. Jinými slovy řečeno to, co je pro Vás přitažlivé - se snahou zachovat, je pro mne nepřijatelné. Sděluji, nic osobního - bez jakéhokoliv napadání. Pouze upozorňuji, že existují lidé, kteří mají jiné hodnoty a přejí si návrat k nim. Proto si přeji změnu .Můžete - nemusíte odpovídat, o všem stejně rozhodnou volby. Pokud Zeman pořípadně zvítězí, zarmoutí mne to, ale na mých postojích to nic nezmění ... :-)

4 1
možnosti

Tak už mám zase minus - Za co, soudruzi - za co !? ... :-):-)

0 0
možnosti

Pana D jsem viděl poprvé a těšil jsem se na ,,kalibr" , který s pana Z udělá tkaničku, Byl jsem nepříjemně překvapen, jak reakcí a znalostmi a na závěr pronesenou větou ...to byl bonmot...no miluji Churchila a ten je flákal z hlavy. Snad to bylo selhání marketingu pana D. Na druhou stranu je to jedno v této pozici se nedá mnoho ......

4 0
možnosti

J82i93ř82í 97K44ý76r54a

24. 1. 2018 11:15

Skvělý blog, karma !!!!!!!!!R^

5 3
možnosti

O41n63d45ř14e13j 36N57ý53č

24. 1. 2018 11:14

Nechci, proto volím Drahoše.

5 4
možnosti
Foto

Pokud vám k vytvoření pevného názoru postačuje jedna debata s apriori nevyrovnanými pozicemi a nezajímají vás předchozí názory a postoje, je hodnota takového názoru zcela zanedbatelné kvality.

Do hlav vám však nevidím, ale také můžete mít pevný názor již z dřívější doby a toto je jen taková fabulace, mlžení a manipulace.

Já se podle vašich dřívějších blogů přikláním k druhé variantě. Co vy, milý autore, k čemu se přikláníte?:-)

2 2
možnosti

To ovšem o Vás může říci autor také...že máte již pevný názor a nic ho nedovede zvrátit, ani ta nejdelší diskuse...ale myslím, že můřete být v klidu, antizemankampan pražské kavárny uspěla a budeme míti ,,slušného " prezidenta. Já bych si vybral 4 a 5 v pořadí daleko raději.

1 0
možnosti
  • Počet článků 935
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1605x
jsem jednim z vas, narodil jsem se v domku na predmesti Plzne tady jsem i vyrustal a zazil dobu kdy jeste spolu sousede hovorili pres plutky, kdy sousedky se vzajemne zvaly na nedelni odpoledni babovku a bilou kavu. Zazil jsem dobu a lidi kteri mi ukazali co je to pracovitost,poctivost,rozvaha,odpovednost,vlastenectvi. Naucili mne mit rad lidi!

Seznam rubrik