Diskuse

Proč?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AL

„Samé děti – opravdu je jejich největší starostí to, aby nebyl v čele komise pro GIBS komunista a 'mlátička'? Nemělo by je tížit spíš to, že nebudou mít byty, práci, rodiny?“

7 11
možnosti
Foto

zmanipulované naivky

6 10
možnosti

To jste oba, i přes váš hodně pokročilý věk:-)

11 5
možnosti
Foto

zmanipulovaní jsme v podstatě všichni. Už jen to, že pravidelně pracujete je zmanipulování. Když si něco kupujete, jste rovněž zmanipulován. To samé platí o názoru či politické orientaci. Jen někdo víc a jiný méně. A tihle, o kterých mluvím, ti jsou zmanipulovaní fest.

6 3
možnosti
  • Počet článků 935
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1605x
jsem jednim z vas, narodil jsem se v domku na predmesti Plzne tady jsem i vyrustal a zazil dobu kdy jeste spolu sousede hovorili pres plutky, kdy sousedky se vzajemne zvaly na nedelni odpoledni babovku a bilou kavu. Zazil jsem dobu a lidi kteri mi ukazali co je to pracovitost,poctivost,rozvaha,odpovednost,vlastenectvi. Naucili mne mit rad lidi!

Seznam rubrik