Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

RvRv Krátce řečeno blafy. A hned úvodem o tom civilním letadle sestřeleném ukrajinskými separatisty nad Donbasem. Atd. atd.;-D;-D

0 0
možnosti

Haleyová tvrdí, že podle odhadů Spojených států syrská vláda pod vedením Bašára Asada „přinejmenším 50krát použila chemické zbraně ve válce v Sýrii. Veřejné odhady dokonce mluví o 200 případech".

Americká velvyslankyně učinila toto prohlášení před zasedáním Rady bezpečnosti OSN, které svolává Rusko, aby projednalo nebezpečí možného amerického vojenského zásahu proti Sýrii kvůli údajnému chemickému útoku v Dúmě ve východní Ghútě.

0 1
možnosti

Pište raději na Sputnik, rudej strejdo. A tučnej font tomu taky nepomůže.

5 6
možnosti

On tam píše a nejen tam...:-)

1 3
možnosti

MH17 - šetření je ukončené a závěrečná zpráva byla zveřejněna.

Invaze do Iráku a ZHN v Saddámově arzenálu, nebyla "historka", později se ukázalo, že těsně před invazí je ještě měl.

....ty další zřejmě nepravdy už jsem raději ani nečetla

7 2
možnosti

J23o38s59e40f 26N34i89k27l

13. 4. 2018 15:59

...nenahlodá vás informace o sebevraždě ukrajinského pilota, které označila RF za strůjce zkázy letadla MH-17...Kdyby měl Irák v arzenálu ZHN, nikdy by tam Američané nevtrhli...vtrhli tam právě proto, že věděli, že je nemá...

3 5
možnosti
Foto

Moc hezky jste to napsal.

8 7
možnosti

Stylisticky naprosto příšerné.

A jestli snad máte nějaké pochybnosti, tak opravdu doporučuji se sehnat nějaké relevantní informace. Psát o dojmech Vám samozřejmě nikdo nezakazuje, ale nemůžete chtít, aby Váš názor bral někdo vážně, když ve své podstatě ani nevíte, o čem mluvíte.

8 5
možnosti
  • Počet článků 935
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1605x
jsem jednim z vas, narodil jsem se v domku na predmesti Plzne tady jsem i vyrustal a zazil dobu kdy jeste spolu sousede hovorili pres plutky, kdy sousedky se vzajemne zvaly na nedelni odpoledni babovku a bilou kavu. Zazil jsem dobu a lidi kteri mi ukazali co je to pracovitost,poctivost,rozvaha,odpovednost,vlastenectvi. Naucili mne mit rad lidi!

Seznam rubrik