Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Obdivuji Vaši vytrvalost a hledání důkazů ! Nehledám nic - Mám jasno ! USA a Rusko jsou velmoci, obě země jsou zlotřilé. Rozdíl je ten, že Rusko stále zaostává - tak si tu a tam přiždibuje. Nyní v Sýrii. Někam máme patřit, jsme v NATO. Chvála tomu, i V. Putin nic nesetřeloval, jak sliboval. Ta síla útočníků - technologií, pouze tří zemí !, byla obrovská. Jasné, chirurgické řezy na objekty chemie. Galantně ohlášeno Moskvě předem - ta zase Assadovi. Veřejnost se rozštěpí, hledá důkazy - Zúčastnění spokojeni. Pak reakce blogů, i s názvem - Nevěřím - Hledáme ! ... Tak jo ... :-)

3 0
možnosti
JH

Rusové by taky rádi měli základny např. v Mexiku. Problémem ale je, že to dost stojí, ale hlavně o ně není nikde moc zájem.

K definici vojenské základny. Za základny USA se vydává i např. 30 vojáků ostrahy ambasády.

Máte pravdu, ideální by bylo, kdyby se všichni vojáci vrátili domů. Předpokládám, že mate na mysli opravdu všechny.

4 1
možnosti
Foto

Co by kdo rád měl, ale vůbec není podstatné. Tak třeba Ruskp by moc rádo mělo Aljašku nebo, alespoň, nějaké základny tam. Nemyslíte?

3 1
možnosti
SN
Foto

R^souhlas ač na vítězství Pravdy už dávno nevěřím stejně jako na Ježíška

ty rudá záře ve mně vyvolává jen asociace na Kladno, takže nevím:-/

a co se základen týče-třeba v Itálii je jich spousta

2 0
možnosti
  • Počet článků 935
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1605x
jsem jednim z vas, narodil jsem se v domku na predmesti Plzne tady jsem i vyrustal a zazil dobu kdy jeste spolu sousede hovorili pres plutky, kdy sousedky se vzajemne zvaly na nedelni odpoledni babovku a bilou kavu. Zazil jsem dobu a lidi kteri mi ukazali co je to pracovitost,poctivost,rozvaha,odpovednost,vlastenectvi. Naucili mne mit rad lidi!

Seznam rubrik