Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Za takovými výzvami, jako byla "Děkujeme, odejděte" vidím především nekonečnou naivitu signatářů, kteří se domnívají, že ti jejich koně, které tak chtějí prosadit oni, by byli lepší než ti, k jejichž odchodu vyzývají.

Pánové Ruml, Pilip, Schwarzenberg, Kalousek a jim podobní nám už ukázali dost, abychom mohli vidět, že o morálce maximálně tak žvaní.

Ne že by byli horší než ta protigarnitura, ale lepší také nejsou. Dokonce lžou ještě více, protože ve věcech praktických lžou stejně jako ta zmíněná protigarnitura, ale ještě navíc ze sebe lživě dělají svatoušky.

4 1
možnosti
  • Počet článků 935
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1605x
jsem jednim z vas, narodil jsem se v domku na predmesti Plzne tady jsem i vyrustal a zazil dobu kdy jeste spolu sousede hovorili pres plutky, kdy sousedky se vzajemne zvaly na nedelni odpoledni babovku a bilou kavu. Zazil jsem dobu a lidi kteri mi ukazali co je to pracovitost,poctivost,rozvaha,odpovednost,vlastenectvi. Naucili mne mit rad lidi!

Seznam rubrik