Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DR

A nyní vymysleli ušáci další perlu. Uvalili sankce na Čínu která měla tu drzost si dovolit nakoupit vojenskou techniku z Ruska a nikoli z USA. To je přímo strašné že.

Jen upozornění pro autora. Tu místní diskuzní squadru neberte absolutně vážně, ti kromě mínusů by američanům i čistili boty pokud by to bylo potřeba. Ano, až tak hluboko jsme v té své západní zaslepenosti klesli. Rv

3 6
možnosti
Foto

J57a71k64u20b 67R94o41t83h

21. 9. 2018 17:26

Jsme..., jsme..., jsme... Sakra, já ne, mí blízcí taky ne, tak laskavě mluvte za sebe, jo? Já a mí blízcí v žádném marasmu nežijeme a v tom vašem žít nechceme!;-€;-O

9 5
možnosti
MB

Já partu netrhám! Neposuzuji lidi, dle tenký - tlustý, komunista - antikomunsta, nebo dokonce Východ - Západ. Já hodnotím lidi dle jejich výsledků, jak robí, co dokázali. Je zřejmé, že je k tomu předurčuje myšlení a i přesvědčení. Mne osobně, to postavilo na pomyslný - "Pravý střed". Opravdu život mi ukázal, že v drtivé většině ti levicoví žijí v bludech. Věří, že pokrok jde z Východu, že Komunisté naši zemi nezdevastovali a někteří dokonce i tvrdí, že Rusku sankce pomohly. Že je možné válčit, na Ukrajině, Krymu, v Sýrii, všude. Já osobně, proti pokroku nic nenamítám - Kdybych viděl, že za 101 let, (1917) z domácího bolševismu - z Východu zvešlo cosi dobrého - Sám se stanu vyznavačem Kremlu ! ... :-) .

7 1
možnosti
JL

Nikoliv. Vaše už na štěstí, dávno není.:-)

12 5
možnosti
JK

J64i54r61k46a 40K84o78r40n

21. 9. 2018 15:28

Mirísek zase perlí..."Rusku ony sankce paradoxně prospěly";-D;-D rubl spadl o polovinu a ruská ekonomika ze šestého na třinácté místo...takhle komouši pojmenovávají prospěch? :-)

12 2
možnosti
JF

J83a28r76d58a 97F49i32š15e37r

21. 9. 2018 15:22

...mudrování bolševického esenbáka, hnus...RvRv

12 4
možnosti

Víte pane, nebýt toho Vámi tak odsuzovaného západu, tak nemáte na idnesu blog s fotografií z Isla Margarita z Venezuely, ale maximálně od Bajkalu navštíveného v rámci výměny při Měsíci československo-sovětského přátelství.

Jinak mě zase štve, že si Rusák klidně vlítne do cizí země (UA) a vlastně nic se mu nestane.

A k té V4. Určitě bych ji ještě posílil. A hlavně bych více spolupracoval s Poláky v jejich politice vůči Rusku a snaze dostat na své území americkou armádu, která jediná je ochrání před ruskými zelenými mužíky made in Krym. Na to jste nepomyslil, co? Inu stojíte zcela evidentně na druhé straně barikády, na té, co zapáchá azbukou. Budiž Vám to přáno. Přeji Vám hezký víkend.

18 9
možnosti
AK

A že vás neštve, že Amík klidně vleze do řady cizích zemí, které rozbombarduje?

Na rozdíl od vás na svém území nechci žádnou jinou armádu než českou.

Pokud chcete věřit, že za všechno špatné může Putin, Rusko, Zeman, Babiš, xenofobové, fašisti a nacionalisti, budiž vám přáno...

5 5
možnosti
  • Počet článků 935
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1605x
jsem jednim z vas, narodil jsem se v domku na predmesti Plzne tady jsem i vyrustal a zazil dobu kdy jeste spolu sousede hovorili pres plutky, kdy sousedky se vzajemne zvaly na nedelni odpoledni babovku a bilou kavu. Zazil jsem dobu a lidi kteri mi ukazali co je to pracovitost,poctivost,rozvaha,odpovednost,vlastenectvi. Naucili mne mit rad lidi!

Seznam rubrik