Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J17a63k44u59b 47R71o81t65h

29. 11. 2018 8:31

Taky si, Mirdo, říkám, proč tolik ve svých blozích lžeš. Ale je to marný, viď?:-/;-D

2 3
možnosti
MB

Pojem pravdy je zajímavý! Dychtivě jsem šustil ve Filofických skriptech a hledal tu Pravdu pravdoucí! Obrovské zklamání z poznání, že ONA neexistuje! Resp., se vyskytuje v mocném vějíři nabídky. Od objektivní přes subjektivnmí, podobně od pravdy poražencovy a té, kterou hlásá vítěz! Pak i úsměvnosti ptákovin - Naše pravda, která dokonce hlásá, že Právo je rudé! Pak si logicky každý člověk - vlivem výchovy, svého odžitého určí tu Pravdu svou. Vše tím poměřuje a vyhodnocuje. Žije opět v bludu a přitom Pravdu má! Příkladů je hora. Žijeme v nejlepší možné době, (čísla dokladují). Najdu si ty své nebohé, nezkoumám proč jimi jsou - Důkaz je podán ihned. Podobně s poslaneckými platy. Oni si je vůbec nezvyšují - Kalousek jim je dříve zcela zmrazil. Doba uběhla, na zvýšení tedy mají nárok. Jsou neoblíbeni, dobře se do nich pak šije. To je pravda ... Sdělení skutečné pravdy, se zase nehodí ... :-)

3 0
možnosti

Tak začni u sebe Mirísku a přestaň lhát:-)

4 2
možnosti
SN
  • Počet článků 935
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1605x
jsem jednim z vas, narodil jsem se v domku na predmesti Plzne tady jsem i vyrustal a zazil dobu kdy jeste spolu sousede hovorili pres plutky, kdy sousedky se vzajemne zvaly na nedelni odpoledni babovku a bilou kavu. Zazil jsem dobu a lidi kteri mi ukazali co je to pracovitost,poctivost,rozvaha,odpovednost,vlastenectvi. Naucili mne mit rad lidi!

Seznam rubrik