Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JF

Asi to komouše hodně štve, když o tom Mirísek zplodil ve dvou dnech už druhý článek:-)

3 0
možnosti
Foto

Celý text psaný tučnými písmeny a ještě navíc podtrženě. Už chybělo to všechno ještě vybarvit a rozpohybovat. Třeba takhle8-o;-O8-o;-O8-o;-O

5 0
možnosti
VH

Je mně líto, že už nemáte májové a listopadové průvody, jihž se zúčastnili lidé s povinným nadšením. Je pravda, že z tehdejších organizátorů na tribunách nadšení již dávno vyprchalo a vynucený křivý úsměv byl značně ochablý.

2 0
možnosti
VH

PS: Proč je prakticky celý text podtržený. To pak není zdůraznění, ale hloupost. A zejména: kdo má takto znetvořený text číst?

3 0
možnosti
Foto

Nadšená teda vůbec NEjsem.

Ale teď mne omluvte - jdu manifestovat.

6 0
možnosti
JR

J63a17n 75R90á56ž

4. 6. 2019 14:34

Je dobré občas připomenout, že podobně zapálení mladíci, kterým září z očí odhodlání a spravedlivý vztek na vládnoucí garnituru, jako je Minář, ale bez jakéhokoliv programu co bude následovat až zvítězí , byli hybnou silou počátku Francouzské i Ruské revoluce a tak mají odpovědnost i za to, jaké zločiny pak následovali. Stejně tak ve své době mladým zapálených revolucionářům, jako byli Šabata, Kohout nebo Mlynář nemůže smazat jejich pozdější "osvícení" spoluodpovědnost na hrůzách padesátých let u nás.

PS. Hodně z řad aktivních účastníků Kyjevského "Majdanu" tam mrzli i umírali, neb chtěli odstranit zkorumpovaný režim Janukovyče, ale rozhodně si nepřáli to, co pak následovalo, neb pro prostého Ukrajince byl "Majdan" jen přechod z bláta do louže.

2 2
možnosti
Foto

Vám se zdá Mikuláš Minář zapálený? A že mu září z očí vztek?

Viděl jste ho vůbec?

4 2
možnosti
AL

Karma a zasloužená!

:-)

3 3
možnosti
MB

Arnolde, Karma nic neřeší, již se přešlo na kondenzační plynové kotle - či tepelná čerpadla ! Faktem je, že mnohé zamrzlíky doby, i Karma ohřeje ! Duchovní otec, vynálezce = KARel MAcháček by čuměl, jak je stále oblíben ! :-)

6 0
možnosti
SN

:-).....Není co řešit! Teď jsem mrkl na FB, moc důchodců tam není! NEdostudovaný intelektuál, pocit posunou dějiny správným směrem, pro srandu králíkům! R^R^R^

3 8
možnosti
Foto

koukám, že vás ta akce bere víc, jak její sympatizanty.

Děláte dnes od rána něco jiného, než monitoring dnešního shromáždění???

9 2
možnosti
MB

Tak uvidíme co bude! V r. 2012 Odbory vypravily za odborové peníze busy a svezly své lidi. Dle Zavadila 120.000 - dle PČR 60 tis. osob. Shromáždili se za DEMISI p. Nečase a zrušení REFOREM. Mj., ty zrušila současná Vláda, za udatného přispě+ní ČSSD. Výsledek se dostavil - Prachy nejsou = Dluh 51 miliard zase je! - Podstatné je, že dnes tam jdou lidi za sebe - pro sebe - za svoje. Hlavně pro své potomstvo, aby mohlo žít v rozumné společnosti. Bez bývalých komunistů na hradě, či s agenty STB v čele ...

Minuým blogem jsem Vás - jako jmenovce prosil, aby jste šel i za mne. Nepochybuji, že taky chcece fungovat v normální - Nenormalizované společnosti. Praha je mi vzdálená, tak si demonstruji se psem v lese a na blogu. Možná, je dobré prohrabat půdy našich předků - Hesla se nemusí ani vyrávět! = Pryč s Oligarchy! Všechna moc patří pracujícímu Anofertu! Kdo nekrade a není Dotován - Okrádá vlastní rodinu! Miroslave, kam jste se již propracoval? Máte sbalený baťoh , či ruce na klávesnici !? ...

5 2
možnosti
Foto

J49a77k42u81b 39R88o41t62h

4. 6. 2019 12:22

Mirdo, co to je? Text jako odkaz na vlastní článek? Jako že to nikdo nemá číst, ale hned kliknout? No, já to přečet a je to kravina děsná. Skoro taková, jako ten článek v odkazu. Inu, rozhled a vzdělání komunistického orgána VB je znát. ;-D;-D;-D

9 0
možnosti
  • Počet článků 935
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1605x
jsem jednim z vas, narodil jsem se v domku na predmesti Plzne tady jsem i vyrustal a zazil dobu kdy jeste spolu sousede hovorili pres plutky, kdy sousedky se vzajemne zvaly na nedelni odpoledni babovku a bilou kavu. Zazil jsem dobu a lidi kteri mi ukazali co je to pracovitost,poctivost,rozvaha,odpovednost,vlastenectvi. Naucili mne mit rad lidi!

Seznam rubrik