Diskuse

Závidím USA

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DR

Dobře napsáno. R^

3 3
možnosti
JS

Je velmi zábavné sledovat diskusi o ekonomice nesmiřitelných odpůrců, kteří netuší co to ekonomie je.

1 0
možnosti
JF

J60a78r36d83a 74F76i12š86e29r

23. 6. 2019 15:03

Mimo Standy Nováka....samozřejmě, to mu to pořád ještě myslí;-D;-D

3 1
možnosti
TB

mně by spíše zajímalo kam zmizelo zlato, které občané naší země posílali na založení zlatých rezerv v roce 1968?

3 0
možnosti
PB

P88e26t14r 96B83u73r69i95a73n

23. 6. 2019 13:41

Komunisté ho prožrali, jako ostatně všechno.

7 2
možnosti
MV

Nic jiného člověk s preferencemi jako Vy napsat nemůže.

9 0
možnosti
AL

Občane Valičku, co příspěvek, to napadání autora (kromě občana Vodvářky :)).

Vy se prezentujete na svém blogu jako lidumil a pozorovatel všeho krásného, ale jak jste pod cizím blogem, tak z vás ta zášť k jinému názoru teče proudem.

Ani nechci raději vědět proč.

5 6
možnosti
OZ

A jak autore vnímáte výrok našeho pana prezidenta v centrále Huawei, kde označil svou vlastní zemi, jako malý červený a vzteklý flíček uprostřed Evropy?

4 0
možnosti
Foto

Ale když pan prezident mluví o "vzteklém červeném kousků v Evropě", tak je to v pořádku.

4 0
možnosti
VR

Sodoma-Gomora Mirísek cituje slova J.F.Kenedyho;-D;-D;-D

3 0
možnosti
PB

P61e43t57r 18B84u38r18i97a55n

23. 6. 2019 11:51

"zaprodanci" krásné slovo. S oblibou ho užívali komunisté k pojmenování kritiků režimu.

7 0
možnosti

Však Mirísek je jeden z nich:-)

2 0
možnosti
Foto

Osobně by mne zajímalo, KOMU jsme "prodali" náš zlatý poklad, na který si netroufli sáhnout ani komunisté.

Karma R^

2 4
možnosti
  • Počet článků 935
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1605x
jsem jednim z vas, narodil jsem se v domku na predmesti Plzne tady jsem i vyrustal a zazil dobu kdy jeste spolu sousede hovorili pres plutky, kdy sousedky se vzajemne zvaly na nedelni odpoledni babovku a bilou kavu. Zazil jsem dobu a lidi kteri mi ukazali co je to pracovitost,poctivost,rozvaha,odpovednost,vlastenectvi. Naucili mne mit rad lidi!

Seznam rubrik