Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Baví mne dopisovat si s Vámi. Připadá mi to, jako bych měl někoho vzdáleného na jiné planetě. Plně i lidsky Vám rozumím, odžil jste něco - v nějakých poměrech a určitě věřil tomu, že i konáte správně. Zcela jste přehlédl, že režim ekonomicky zkrachoval, přestože i můj dědek mu dal do rozjezdu živnost. Povstala nová inteligence, který vystudovala za živnostenské ukradené prachy a majetky ...

Sranda je, že právě oni se po revoluci postavili do čela NH - Státu a vesměs ovlivňovali další vývoj. Mnozí dokonce chtějí, abychom se jim, jako bývalým členů KSČ i soudobým agentům Stb ukláněli ! = Zachraňují nás ! Důvěřuj - Nedůvěryhodným ! Mne už to ani nevytáčí - pobaví. Nic osobního, Vám nevytýkám - Cokoliv se bude tématicky probírat - Vyjde Vám to stejně. Pouze by mne fakt zajímalo. Co by jste tak asi psal, kdyby jste pocházel z naší rodiny a jim podobným ?!

4 0
možnosti
Foto

Okomentoval jsem včerejší text autora - stále stejná písnička, stále stejné zneužívání důchodců kterých se dnešní situace (zatím) ekonomicky vůbec netýká.

Chvíli jsem rozmýšlel zda blog vůbec mám číst, rozhodnutí bylo nesprávné - autor se asi řídí příslovím "opakovaná lež se stává pravdou" aby prosadil svoji nenávistnou proklamaci proti všem krom důchodců. Jsem důchodce, nerad bych zažil nějaký tak krutý zásah státu do mé ekonomické situace - možná by potom autor otočil o sto osmdesát stupňů a volal by po podpoře těch okrádaných důchodců. Teď se ho to netýká tak jen hází bláto po těch rozhodnutím vlády postižených.

3 0
možnosti

Pane autore, dávám karmu, abych šel mému dvornímu mínusáři příkladem

:-)R^

1 2
možnosti

Mne vytáčí lidská hloupost na všech stupních společnosti.A teď se tady můžete umínusovat,pokud nato máte gule.

2 0
možnosti

Tady je nějaký kapitalismus?Kde to žijete?

0 0
možnosti

No, kdyby tohle bolševika nevytáčelo, tak by něco bylo špatně:-)

2 0
možnosti

Tak si to Růžku tak moc neberte. Zkrátka, je zde kapitalismus a musíte se s tím vyrovnat. Přeci by jste se nestěhoval.

:-)

1 1
možnosti
  • Počet článků 935
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1605x
jsem jednim z vas, narodil jsem se v domku na predmesti Plzne tady jsem i vyrustal a zazil dobu kdy jeste spolu sousede hovorili pres plutky, kdy sousedky se vzajemne zvaly na nedelni odpoledni babovku a bilou kavu. Zazil jsem dobu a lidi kteri mi ukazali co je to pracovitost,poctivost,rozvaha,odpovednost,vlastenectvi. Naucili mne mit rad lidi!

Seznam rubrik