Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

V Bělorusku neměly být OH :-), ale MS. A na ty občany z Běloruska nemyslí nikdo, všichni jenom na Lukašenka (a to vůbec nejsem jeho fanda).

0 0
možnosti
MB

Rusko je zemí, zcela předurčenou k blahobytu. Mají doslova vše - Klima, nerosty, moře, odolné lidi a nyní i vakcínu. Na cestě za svým blahem již kráčí od roku 1917 a ušli 104 verst ! Blaho nikde ! Neustálý pokles hospodářství, životní úrovně měny - To vše V. Putin zastavvil. Příkázal, aby se tak již nedělo. To zase nic , děje se, furt to klesá !

Tedy osvědčené reformy opatření - Hledání blaha ! V Sýrii není, na Krymu není. Tedy někdo by měl asi vypadnout ? Lékaři, kritici poměrů tedy padají z oken - blaho nikde ! Mnozí už jsou z toho i otráveni. Neotrávený, otrávený Rus, se tedy vrací do Ruska. Do basy s ním ! Lidé se scházejí a říkají, že tam nepatří - Do basy s nimi ! Docela zajímavý "Soubor opatření k opatření předcházejícím" ! Blaho furt nikde !

Kdo na to poukáže - se zlou se potáže ! Vměšuje se ! Logiku to ovšem má ! Člověk, je zřejmě pořád člověk, nechť žije kdekoliv. Asi má nějaká lidská práva a tomu odpovídající zacházení ! Tady zřejmě něco nefunguje ! Fungovalo by, kdyby se třeba řeklo, že Rus člověkem vlastně není ! To je vono ! Souhlasím, nevměšujme se. No jo, nicméně co když podobné poměry dorazí na náš práh ? Já vím, Sci - fi ! Podobně, jako, že Rusko je zemí předurčenou k blahobytu ... :-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 935
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1605x
jsem jednim z vas, narodil jsem se v domku na predmesti Plzne tady jsem i vyrustal a zazil dobu kdy jeste spolu sousede hovorili pres plutky, kdy sousedky se vzajemne zvaly na nedelni odpoledni babovku a bilou kavu. Zazil jsem dobu a lidi kteri mi ukazali co je to pracovitost,poctivost,rozvaha,odpovednost,vlastenectvi. Naucili mne mit rad lidi!

Seznam rubrik