Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

Řešíte důsledek místo příčiny. A tou je katastrofální selhání vlády, jmenovitě Babiše, který nás svou nekompetentností a autoritářským vedením země k tomuto tragickému stavu dovedl.

Polovina opatření je jen alibistické placebo, mnohé z nich dokonce kontraproduktivní.

1 0
možnosti
MB

Obávám se, že se již točíme v zakletém kruhu. Není možné, aby o víkendu bylo dalších 9 tis nakažených. Určitě je třeba být ukázněným, pak je Náplavka, ukázky z dětských hřišť - příkladem špatným. Pořád si ovšem nemyslím, že toto je ta pravá příčina. Ta nastala již dříve - bohužel nevhodně nastavenou taktikou.

Zdá se, že nám pomůže jedno. Přirozené protnutí dvou křivek. Valící se promořenosti a ovakcínovaných. K tomu faktor času a klima, tepla. Již nyní je zřejmé, že po 3 týdnech budou další. Snad, zrušení vycházek. Školy, obchody, snad k 1.5 ? Vývoj nejistý, mutace ? ...

Toto všechno si vybírá a vybere svou daň. Již nám vymřelo 1 okresní město, o situaci ve zdravotnictví a rozpočtu nemá smysl mluvit. I trpký úsměv, že mnozí z nás se mohou dostat na výlet ! - Do Švýcarska, Německa ?

Nechci obviňovat vládu, nicméně tu - "ČR silnější a důstojnější" - Jsem si představoval, fakt, poněkud jinak. Kdo tvrdí, že vláda koná dobře, souhlas. Pak už zbývá to jediné - Vyměnit národ - my si tu vládu, prostě nezasloužíme ... :-)

2 1
možnosti
Foto

Ti, co jsou dnes zodpovědní, to nedělají kvůli nějakým příkazům, ale pramení to z jejich naturelu. Ti nebudou jiní, ani kdyby je ti ostatní znechutili do krajnosti. Dělají to především z opatrnosti vůči sobě a až v druhé řadě z ohleduplnosti k okolí. Budou se chovat stejně, i když vláda podmínky žití rozvolní, protože si budou vědomi přetrvávající přítomnosti covidu.

5 0
možnosti
PK

To podepisuji za sebe, to jste trefilR^

1 0
možnosti
  • Počet článků 935
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1605x
jsem jednim z vas, narodil jsem se v domku na predmesti Plzne tady jsem i vyrustal a zazil dobu kdy jeste spolu sousede hovorili pres plutky, kdy sousedky se vzajemne zvaly na nedelni odpoledni babovku a bilou kavu. Zazil jsem dobu a lidi kteri mi ukazali co je to pracovitost,poctivost,rozvaha,odpovednost,vlastenectvi. Naucili mne mit rad lidi!

Seznam rubrik