Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PD

Ještě větší magor, než jsem si myslel :-/

6 2
možnosti
MP

Barikády v Doněcku mi připomínají Mejdan. Nebo se mi to jen zdá? Kdo platí dopravu těch pneumatik a ostatních věcí na barikádách? Boje a ohně ve Venezuele mi také připomínají Mejdan. Je to jen náhoda? Pardon, o Venezuele se nesmí mluvit...

7 2
možnosti
JR

J18a47r69a 55R90a56n77k

19. 4. 2014 2:46

Mate pravdu soudruhu Petre, i ve Venezuela uz maji lide plne zuby komunistickeho diktatora;-D

7 2
možnosti
MP

Tak, tak, kdo souhlasí s Putinem, musí být rudý. Ach, to jednoduché, černobílé vidění.

4 4
možnosti
JH

Proč hledáte složitost tam, kde není? Oni opravdu rudí jsou. Nebo proč může někdo cítit sympatie k mocnosti, která 20 let okupovala a vyžírala jeho vlast?

8 0
možnosti
MP

Lidé by potřebovali nového Hitlera. Snad by jim to pak došlo. Ale to už bude pozdě. Kolik lidí má na svědomí Hitler a kolik Putin? Kolik lidí nechal Putin zastřelit? Děkuji za konkrétní odpověd.;-D

8 7
možnosti
Foto

KGB to nikdy nezveřejní:;-(

8 7
možnosti
Foto

Skončí až se pan Putin přizná stejně jako s Krymem.:-)

4 6
možnosti
MP

Ach ten zlý Putin a hodná EU, Amerika a Jacenuk. Bláhový, kdo věří našim mediím. I vás má rád bůh.;-D

5 8
možnosti
JS

Konstatování faktů není kampaň!!!

12 2
možnosti
Foto

P43a12v62e26l 66B64l48á44h11a

18. 4. 2014 20:31

Někdy hledám, marně, tlačíko "mínus".

6 0
možnosti
Foto

Samozřejmě máte pravdu. Karma R^

5 10
možnosti
TH

V televizi bud eprimy prenos z vyznamenani vojaku Putinem, tech kteri tam byli.  Urcite se dockate.

2 0
možnosti
LW

Od kdy se AK-10x vyrábějí na Ukrajině?

8 2
možnosti
  • Počet článků 935
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1605x
jsem jednim z vas, narodil jsem se v domku na predmesti Plzne tady jsem i vyrustal a zazil dobu kdy jeste spolu sousede hovorili pres plutky, kdy sousedky se vzajemne zvaly na nedelni odpoledni babovku a bilou kavu. Zazil jsem dobu a lidi kteri mi ukazali co je to pracovitost,poctivost,rozvaha,odpovednost,vlastenectvi. Naucili mne mit rad lidi!

Seznam rubrik