Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MR

M77i70l24a67n 34R39a37d27e84k

18. 4. 2014 19:58

kdyz vas nepresvedci milovany Putin, tak vas nepresvedci ani Buh. Ten uz priznal ze to na Krymu byli rusti vojaci, a az za par dni prizna ze na Ukrajine take, tak budete zaryte mlcet, a nebo budete rikat ze ho k tomu priznani donutil nekdo jiny?

10 3
možnosti
MB

Vy jste tedy odborník! O co Vám jde? MB

7 0
možnosti
ZB

Máte pravdu, už to trvá dlouho, minule se zase tvrdilo, že na Krymu je pouze domobrana,se kterou Rusko nemá nic společného...;-)

12 0
možnosti
MT

Nakonec, o těch krymských brancích domobrancích se mistr vyjadřoval stejně, ale blog na téma "ó jak jsem se zmýlil" se mi nějak nepodařilo najít:-)

9 0
možnosti
IR

I21v88a12n 73R48a35č50e14k

18. 4. 2014 19:40

No, vy jste povedl, člověče. Teda spíš nepovedl:-)

14 3
možnosti
  • Počet článků 935
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1605x
jsem jednim z vas, narodil jsem se v domku na predmesti Plzne tady jsem i vyrustal a zazil dobu kdy jeste spolu sousede hovorili pres plutky, kdy sousedky se vzajemne zvaly na nedelni odpoledni babovku a bilou kavu. Zazil jsem dobu a lidi kteri mi ukazali co je to pracovitost,poctivost,rozvaha,odpovednost,vlastenectvi. Naucili mne mit rad lidi!

Seznam rubrik