Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tady nejde o medaili, jak jistě víte. Jde o to, že někdo byl navržen na vysoké státní vyznamenání - tedy národní poctu /nejspíše právem, jak sám uznáváte/ a poté - díky Hradu nežádoucím aktivitám příbuzného - byl vyškrtnut.

Svědčí to pro ubohost, pomstychtivost a nízkost těch, kteří o tom rozhodují.

Na tom nic nezmění ironie, lhaní a mlžení kohokoliv.

Tak je to.

21 3
možnosti
JH

Moc pěkně napsáno. Také už mě napadlo, že by za to neudělení medaile panu Bradovi měli být dodatečně popotahováni také předchozí prezidenti.

Nemyslím, že ministr pan ministr kultury je příliš věrohodná osoba. Ještě před týdnem tvrdil, že mu nikdo nemůže zakazovat přijmout tu jejich Svátost jako soukromá osoba. Dnes už zase hrdě konstatuje, že ministr žádné soukromí nemá, je ministrem i když spí

15 7
možnosti
MR

M56a76r25t86i48n 53R39a81m

22. 10. 2016 13:34

A jak se slučuje soukromí s tím, že ochranu zajišťoval nás stát?!

2 0
možnosti
Foto

Take jsem si rikala proc prave on a cela ta saskarna jen klade otazku-

Zijeme v opravdu v demokracii?

9 2
možnosti
Foto

Je to něco lepšího než demokracie, je to mumraj, divadlo, karneval, tržiště marnosti.

4 1
možnosti
  • Počet článků 935
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1605x
jsem jednim z vas, narodil jsem se v domku na predmesti Plzne tady jsem i vyrustal a zazil dobu kdy jeste spolu sousede hovorili pres plutky, kdy sousedky se vzajemne zvaly na nedelni odpoledni babovku a bilou kavu. Zazil jsem dobu a lidi kteri mi ukazali co je to pracovitost,poctivost,rozvaha,odpovednost,vlastenectvi. Naucili mne mit rad lidi!

Seznam rubrik