Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KT

Mýlíte se, pane Nigrine, věci se dají řešit nátlakem.

Například já jsem včera dělal zelí. Napřed jsem ho do hrnce nemohl dostat. Ale pak jsem použil nátlak a ještě mi zelí pochybělo!

A zrovna tak to dělá pan Zeman či pan Babiš.

Jak by to jinak dotáhli tak daleko?

6 3
možnosti
JH

Zase tak neodolatelně - trčálkovsky ttipné:-)

4 0
možnosti
PH

Mě by zajímalo kolik těch demokratů, jak o sobě prohlasují by šlo poslancovat zadarmo.

6 0
možnosti
Foto

No, spíš je škoda cokoliv dodávat.

1 2
možnosti
  • Počet článků 935
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1605x
jsem jednim z vas, narodil jsem se v domku na predmesti Plzne tady jsem i vyrustal a zazil dobu kdy jeste spolu sousede hovorili pres plutky, kdy sousedky se vzajemne zvaly na nedelni odpoledni babovku a bilou kavu. Zazil jsem dobu a lidi kteri mi ukazali co je to pracovitost,poctivost,rozvaha,odpovednost,vlastenectvi. Naucili mne mit rad lidi!

Seznam rubrik