Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Drahoš možná ještě dozrává, ale Zeman už nám zhořkl a dostal chuť po myšině. ;-D

9 2
možnosti
MC

Ano máte pravdu, ale národ ho zvolí. Teď není pro národ lepší volba.

1 6
možnosti
PK

No na hrad bych si popravdě už nyní nevybral ani jednoho z kandidátů, Zemana asi kvůli jeho zdravotnímu stavu a Drahoše pro jeho nezkušenost v politice a taky proto, že nelze odhadnout jeho konání. Škoda druhého a třetího místa za Drahošem,tam by byla kvalitní osoba.

1 3
možnosti
Foto

Tak tohle je už síla sem dávat odkazy na ruské servery se vším všudy. O autorovi to hodně vypovídá. A mě to jen utvrzuje - volím Drahoše ![>-]EU

9 0
možnosti
Foto

A je něco, co by Vás přimělo učinit opak?

0 2
možnosti
Foto

J82a42k16u87b 65R97o40t88h

18. 1. 2018 16:28

I kvůli vám a Procházkové jsem v sobě zapřel tvrdého monarchistu a začal podporovat prezidentského kandidáta. Ne toho vašeho, samozřejmě. Jeho lži, vaše lži a Procházkové lži. Inu, inu. ;-O

7 1
možnosti
Foto

její pan otec se musí otáčet v hrobě

5 0
možnosti
  • Počet článků 935
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1605x
jsem jednim z vas, narodil jsem se v domku na predmesti Plzne tady jsem i vyrustal a zazil dobu kdy jeste spolu sousede hovorili pres plutky, kdy sousedky se vzajemne zvaly na nedelni odpoledni babovku a bilou kavu. Zazil jsem dobu a lidi kteri mi ukazali co je to pracovitost,poctivost,rozvaha,odpovednost,vlastenectvi. Naucili mne mit rad lidi!

Seznam rubrik