Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

... lžete tu po celou dobu, a ani nyní tomu není jinak - jistě, podobní lidé se najdou na obou stranách, neměl byste pomíjet jednoznačná fakta, jako je ten, že s tím začal a pokračuje v tom Zeman a také jeho klaka - podobných sprostot z druhé strany, sem klidně "skopčím" tisíce, ale k čemu by to bylo? Podstatné je to, že rozdělování lidí, urážky, zesměšňování, nálepkování, lži, smrad a sprostota, to vše se line právě z hradu, a to od počátku, od prezidenta i jeho mluvčáčka, od jeho stoupenců ... a můžete to dokola okecávat jak chcete, na tomto faktu, nic nezměníte. A nevšiml jsem si, že by podobně mluvili politici, kteří podporují změnu, a ani žádný z relevantních kandidátu, kteří tuto změnu představovali a představují, nyní už jen v jedné osobě, v osobě pana Drahoše. A v tom je ten zásadní rozdíl. :-/RvRv

9 9
možnosti
Foto

I12v63a36n 56M45a77r38e72k

20. 1. 2018 14:11

P. Ábelovsk, přečtěte si prosím příspěvky svých pobratimů. Napřed si udělejte pořádek mezi sebou, a potom kritizujte ostatní. Přeji všem (bez rozdílu) hezký víkend . R^ [>-]

9 1
možnosti
Foto

"Starej komunistickej esenbák" je ještě slabá káva.

Já jsem si od příznivců Jiřího Drahoše vysloužil titul "starý německý nacista" https://jaromirpetrik.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=641432 Zajímavé ovšem je, jakou podporu mají tito Drahošovi příznivci ze strany administrace.

Příznivci Miloše Zemana za daleko mírnější výrazy byli smazáni, nebo zablokováni.

Pro Vás karma R^

10 3
možnosti
Foto

jako obvykle, bohapustě lžete. Nikdo neřekl, že to jste, ale že se tak chováte.

A to je sakra rozdíl.

Proč jste nedal odkaz přímo na onu diskuzi, ale pouze na blog, kde je vaše interpretace oné události.

https://presler.blog.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A171230_641125_blogidnes

2 6
možnosti
ES

Dobrý-moc dobrý a pravdivý.Děkuji mám podobný názor.

8 2
možnosti
JH

Ta denně praktikovaná sprostota a demagogie voličů nejslušnějšího Drahoše je fakt zábavná.

To jsou ale paradoxy!:-)

11 1
možnosti
Foto

Koukám, už také věříte všemu. No Zemanovec :-\

1 0
možnosti
PK

Mám asi stejný věk a podobný zážitky a už jsem se z té děsivé předvolební kalvárie dostal. Klídek a pohodu a pustte si pěknej film a udělejte si bábovku a z vulgárních slušnáků si nic nedělejte. R^R^R^ Karma

3 1
možnosti
Foto

Nechci Vás děsit, ale ona kalvárie nikdy neskončila a neskončí;-)

0 1
možnosti
Foto

Dal jsem sice karmu, ovšem s výhradou. Považuji do toho vloženou historii za ,,poněkud" nemístnou. Je jedenadvacáté století. A to má poněkud jiná ,,pravidla". A v mnohém. Jen lidé zůstávají v jádru stejní, a pokrok jim umožńuje kde co ventilovat, ale i se zviditelńovat ve veřejném prostoru. Jakkoli. O těch, kteří se tim živí pak skoro darmo mluvit, ačkoli, jsou to oni, kteří to v mnohém ovlivńují, a to nejen ve svém zájmu, ale i v zájmu těch, kteří jim ,,jejich chléb vezdejší"poskytují.

1 1
možnosti

Vulgové holt chtějí slušného prezidenta - Drahoše.

3 6
možnosti
Foto

Kdežto slušňáci chtějí vulgárního presidenta Zemana. To jsou paradoxy! ;-D

3 5
možnosti
Foto

Karma. Hezky jste jim to nandal. Teď jenom čekám, jak to nandají oni Vám.

10 5
možnosti
RC

Na kazde strane se najdou hlupaci. Jde o to, aby jejich reprezentanti nebyli hlupaci.

4 0
možnosti
Foto

S první části Vašeho příspěvku lze souhlasit, a to v podstatě až bez výhrad. S tou druhou, tam asi tolik. Tam jde těžko o hlupáky. ,,Jen" o ty, kteří vědí za čím a proč kam jdou a oč usilují. Druhá věc pak je jak kdo to prezentuje navenek, popř. jak kdo to komentuje, což NIKDY není totéž;-)

0 1
možnosti
  • Počet článků 935
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1605x
jsem jednim z vas, narodil jsem se v domku na predmesti Plzne tady jsem i vyrustal a zazil dobu kdy jeste spolu sousede hovorili pres plutky, kdy sousedky se vzajemne zvaly na nedelni odpoledni babovku a bilou kavu. Zazil jsem dobu a lidi kteri mi ukazali co je to pracovitost,poctivost,rozvaha,odpovednost,vlastenectvi. Naucili mne mit rad lidi!

Seznam rubrik