Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AL

Perfektně napsáno!

--------------------------

Také tomu odpovídá čtenost i vysoká karma.

Co by za takovou karmu dali někteří blogeři !

Karma!

:-)R^

8 12
možnosti
Foto

Ani opakování neudělá z nesmyslu moudrý výrok.

3 4
možnosti
JN

Nejsem moralista a věčné nadávání na Zemana, protože je Zeman, mi taky velmi vadí.

Přesto si myslím, že pro další sebezviditelnění si pan prezident mohl najít jinou příležitost. Plivat na mrtvého v den blízký výročí jeho smrti mi prostě připadá nechutné.

3 2
možnosti
BK

Pana prezidenta M.Zemana jsem nevolila,ale MUDR. Marka Hilšnera a v druhém kole pana Drahoše - ale to,že dnes spálil trenky,to mě opravdu nevadí,a neodsuzuji ho za to,protože tým nikoho nezabil ani nikomu neublížil - cítil se poníženy,proto udělal-.

6 5
možnosti
JA

J48i29ř58í 36A89l25e62x90a

14. 6. 2018 22:02

Když komouš tepe moralisty, je to opravdu pikantní...;-D

14 3
možnosti
AL

To se nejlepšímu poválečnému prezidentovi povedlo!

Je vidět, že si dokáže utahovat (ne jenom) z Pražské kavárny.

.

:-)R^

9 13
možnosti
AR

Tím dnešním aktem z koho si Zeman utahoval? Nevím8-o

5 4
možnosti
AL

Copak tomuto autorovi nebo článku se nedá dát karma.

Tak se dívejte!

Zasloužená karma!

:-)R^

7 12
možnosti
  • Počet článků 935
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1605x
jsem jednim z vas, narodil jsem se v domku na predmesti Plzne tady jsem i vyrustal a zazil dobu kdy jeste spolu sousede hovorili pres plutky, kdy sousedky se vzajemne zvaly na nedelni odpoledni babovku a bilou kavu. Zazil jsem dobu a lidi kteri mi ukazali co je to pracovitost,poctivost,rozvaha,odpovednost,vlastenectvi. Naucili mne mit rad lidi!

Seznam rubrik