Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nikdy jsem nepochopil logiku a uvažování Zemanových voličů. Možná to bude tím, že nemám žádné takové kamarády a sousedy.

I v blogu to lze snad vysledovat. Zeman je borec protože Kalousek a Fiala.

Absence snahy o vyrovnání se se špatnou volbou prezidenta Zemanovým voličům chybí. Možná jim chybí toho víc nebo mají o kolečko navíc.....

Se slovy, ten náš prezident jim to zase nandal vyndají Braník z ledničky a dají si k tomu buřta z Babišových továren. Nechápou, že to nandal úplně všem a že zase jsme o kus dál na východ.

1 2
možnosti

Já nejsem žádný mravokárce ale mít za prezidenta Zemana je opravdu ostuda a Vás je mi autore líto. Rv

12 5
možnosti

"Takže vážení Fialové, Gazdíkové, Kalousci a další političtí dinosauři."

Jo, jenže v tomto případě se neřeší žádní Kalousci anebo jiní ale naprosto trapná estráda našeho hradního osazenstva. Rv

3 6
možnosti
Foto

J44a25n18a 60M35a60j49o72v62á

15. 6. 2018 13:54

Přemýšlím, jaký by to měl být Fénix... Kdo by se měl zrodit znovu? Snad raději opravdu nikdo...

0 2
možnosti

Malé nevýznamné plus za tento článek.

Nikoli u mne, na Hradě. Ovčáček bude dojat.

1 0
možnosti

J86a95n 48K87o78z50l69e39r

15. 6. 2018 11:17

A kavárna skučí a skučí

6 6
možnosti

jaká kavárna ? Pražská, Liberecká, Brněnská, Plzeňská - ty kavárny se nějak množí R^

3 3
možnosti
Foto

bolševický blábol. Holt máte potřebu adorovat hulvátství, buranství, tupost a primitivismus. Tedy to, co současná hradní smečka rozdává plnými hrstmi. Prostě se na Hradě najednou objevil Passy riot....;-)

13 7
možnosti

J49i59ř14í 21A24l42e56x28a

15. 6. 2018 10:56

Jako komouš nemáte nárok používat slovo morálka!

11 6
možnosti

On se hlavně jako mravokárce chce stůj, co stůj projevovat Zeman a pořád ne a ne mu to jít

4 4
možnosti
  • Počet článků 935
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1605x
jsem jednim z vas, narodil jsem se v domku na predmesti Plzne tady jsem i vyrustal a zazil dobu kdy jeste spolu sousede hovorili pres plutky, kdy sousedky se vzajemne zvaly na nedelni odpoledni babovku a bilou kavu. Zazil jsem dobu a lidi kteri mi ukazali co je to pracovitost,poctivost,rozvaha,odpovednost,vlastenectvi. Naucili mne mit rad lidi!

Seznam rubrik