Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Ty komerční muzikály co jste vypsal, to jako má být umění, hodné ocenění?

1 0
možnosti
Foto

Není snad Karel Gott zasloužilým a národním umělcem?

0 0
možnosti
Foto

Vy se ptáte čím prezident Zeman rozděluje společnost? Škatulkování vám nevadí? Lhaní vám nevadí? Urážení Vám nevadí? Zesměšňování Vám nevadí? A teď mi řekněte nějaký příklad, kdy se něčeho podobného dopustil senátor Drahoš, když už si ho berete do pera. Vy se tu rozčilujete zdánlivě neutrálně, ale zase jen kopete za tu svou jednu stranu. Souhlasím naprosto s p. Ševčíkem, všichni jste stejní.

9 1
možnosti

Taváryšč Mirísek vám neodpoví....

2 2
možnosti

Já se taky přiznám k nenávisti, Mirísku. Vždycky jsem nenáviděl a vždycky budu nenávidět vás komouše, asi tak...

6 0
možnosti
Foto

Tak si to užívejte a nenáviďte generála Petra Pavla, Petra Pitharta, Jaromíra Štětinu a další...

3 2
možnosti
Foto

vzorec nenávisti: negativní zprávy vnímáme dvakrát intnzivněji než ty pozitivní. Lži mají tedy dvakrát silnější dopad než pravdy.

5 2
možnosti
VV

? muzete mi neznalemu pane docente vysvetlit co tim minite?

1 1
možnosti
VV

Nevim zda lze nenavist vyjadrit matematicky, nikdy jsem o tom neslysel. Ale kazdy kdo se kriticky vyjadri k plukovniku KGB Vladimiru Vladimirovicovi Putinovi vzbuzuje nenavist jeho obdivovatelu.

4 0
možnosti
MB

Vy osobně - jste pro mne dobrou metodickou pomůckou. Člověk, který má svůj svět a pak mu tam logicky nepasuje ten druhý. Mne by zajímaly Milošovy soukromé názory - nepopírám, u 2-3 piva. Směle tvrdím, že je nemůže stavět na roveň státní politiky! To je vlastně jeho celý problém. Jde cestou své sveřeposti, plno soudů jej usvědčuje - každé volby okomentuje Správní orgán - "Lhal, ale vyhrál". Porušil Zákon - Jmenováním Babiše bez osvědčení - Je neúplatný, tak si zřídil pračku peněz přes schránku SPOZ - Dary. Nevíme, jak Státně smýšlí - Víme, jak nahlas přemýšlí. Vy jej zřejmě obdivujete - já jej mám pak zřejmě Nenávidět! Ujišťuji Vás, že s tímto pojmem - Celoživotně nepracuji. Já jej prostě neberu vážně, naopak, vybuzuje u mne veselí. Doporučuji totéž, s úsměvem jde všechno lípe ! ... :-)

7 0
možnosti
JK

J61i53r71k44a 62K71o67r72n

12. 10. 2018 14:33

Mirísek jako vždy srandovní:-)

6 4
možnosti
AL

Karma. Díky za článek.

R^

7 5
možnosti
Foto

Karma. Pouze doporučuji text členit do odstavců. Čtenář se pak neztrácí.

6 5
možnosti
  • Počet článků 935
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1605x
jsem jednim z vas, narodil jsem se v domku na predmesti Plzne tady jsem i vyrustal a zazil dobu kdy jeste spolu sousede hovorili pres plutky, kdy sousedky se vzajemne zvaly na nedelni odpoledni babovku a bilou kavu. Zazil jsem dobu a lidi kteri mi ukazali co je to pracovitost,poctivost,rozvaha,odpovednost,vlastenectvi. Naucili mne mit rad lidi!

Seznam rubrik