Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-),,Existuje vzorec nenávisti?" S největší pravděpodobností ano. Může tam platit totéž, co u naštvanosti(bylo by lze užít i ,,expresivnější" výraz). Vzorec je zhruba tento. Sejde-li se osoba A, ,,naserděná" na potenciál ,,a" s osobou B, ,,naserděnou" na potencial ,,b", rozcházejí se tyto ,,naserděné" na součet obou potenciálů;-O;-€ Ovšem nejednou to pak postupuje až řadou geometrickou, a to i díky ,,pokroku", neb po kroku krok, co krok to ... Eh kletě, zatracený kyselo!;-D

2 1
možnosti
Foto

J78a92k46u35b 34R62o49t21h

12. 10. 2018 13:10

Ano, existuje vzorec nenávisti. Často jej naplňují právě Zemanovi adoranti: Neúspěch, Neschopnost s tím něco udělat, Neschopnost sebereflexe, Sebelítost, Obviňování druhých z vlastních chyb, Závist. Těchto šest vlastností ruku v ruce vytváří Nenávist. :-/

10 4
možnosti
Foto

Rakovina duše, leckdo na ní kluše. Nakonec i Vy, už tím, jak ,,definujete" jiné:-/

7 3
možnosti
PB

P74e23t77r 64B10u97r71i38a91n

12. 10. 2018 13:02

Pokud Zemanovy lži, vulgarity, nekonečné napadání a urážení všech okolo, a upřednostňování starých profláknutých komunistů berete jako jeho názor, na který má svaté právo, tak to potom jo.

11 5
možnosti
Foto

Nejednou kejhají nejvíce ti ,,potrefení", a tak to funguje vždy. Ostatně, í tam platí, viz. můj příspěvek v 13,18;-)

4 2
možnosti
  • Počet článků 935
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1605x
jsem jednim z vas, narodil jsem se v domku na predmesti Plzne tady jsem i vyrustal a zazil dobu kdy jeste spolu sousede hovorili pres plutky, kdy sousedky se vzajemne zvaly na nedelni odpoledni babovku a bilou kavu. Zazil jsem dobu a lidi kteri mi ukazali co je to pracovitost,poctivost,rozvaha,odpovednost,vlastenectvi. Naucili mne mit rad lidi!

Seznam rubrik