Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

jediný kdo neví, co to ta demokracie, jsou tací jako vy, případně BigBeata a podobně; ale hlavně, že vás souzi naučili mít rad lidi. Ne podobné demonstrace se chodí, tedy většinou (viz výše zmíněná provokatérka) akci podpořit, nikoliv projevit nesouhlas - tak už to v životě bývá. ;-DRvRv

4 6
možnosti
TB

No já, když jsem včera viděl na demonstraci transparent požadující vyvlastnění Agrofertu (rovná se znárodnění), tak mě to spíš než listopad 1989 připomínalo únor 1948 .....

15 2
možnosti
Foto

Asi se tam vloudil nějaký komunista. ;-D

1 0
možnosti
JV

J25i35r76i 38V35r42a71b27e79c

17. 11. 2019 11:01

No vidíte! Na Letné to šlo i bez vás. Doufám, že jste v kroužku KSČ(m) slavili "svoje"RvRvRv

5 3
možnosti
  • Počet článků 935
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1605x
jsem jednim z vas, narodil jsem se v domku na predmesti Plzne tady jsem i vyrustal a zazil dobu kdy jeste spolu sousede hovorili pres plutky, kdy sousedky se vzajemne zvaly na nedelni odpoledni babovku a bilou kavu. Zazil jsem dobu a lidi kteri mi ukazali co je to pracovitost,poctivost,rozvaha,odpovednost,vlastenectvi. Naucili mne mit rad lidi!

Seznam rubrik