Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Sprostá lež!!... jak jste přišel na to, že je to placené z "vašich daní" - lžete - jak dlouho tu bude viset tento "lživý a sprostý" článek, páni administrátoři? :-/Rv

7 6
možnosti

Máte pravdu. Milion chvilek z našich daní placen není. Pan Nigrín v tomhle ustřelil. V tom ostatním ne. Tedy pro mne.

3 3
možnosti
AL

Dávám karmu a přeji pohodový večer.

:-)R^

5 6
možnosti
Foto

I60v20a93n 16M72a76r48e39k

18. 11. 2019 19:19

Pane Nigrine, karma. R^[>-]

5 8
možnosti
OZ

Krásná ukázka guláše v hlavě, Mirísku...že by to bylo tvou hvězdnou kariérou u SNB?

10 8
možnosti
  • Počet článků 935
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1605x
jsem jednim z vas, narodil jsem se v domku na predmesti Plzne tady jsem i vyrustal a zazil dobu kdy jeste spolu sousede hovorili pres plutky, kdy sousedky se vzajemne zvaly na nedelni odpoledni babovku a bilou kavu. Zazil jsem dobu a lidi kteri mi ukazali co je to pracovitost,poctivost,rozvaha,odpovednost,vlastenectvi. Naucili mne mit rad lidi!

Seznam rubrik