Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Koukám, že se nám tu nějak rozmohlo blábolení Rv

1 0
možnosti

Vynikající blog! KarmaR^R^R^

1 2
možnosti

Ty "2% do NATO" nejsou žádným odvodem do NATO, nýbrž výdajem na naší armádu. Je fakt nutné vzorově populistické naznačování, že armádu potřebuje jen ten, kdo se chystá někoho napadnout, je fakt seriozní navrhovat jednostranné odzbrojení?

3 2
možnosti
Foto

„No tak řekněme, paní Zagorová. Je to milá holka, všechno. Ale ona už tři roky po sobě bere 600 tisíc každý rok. A další! Ne 600, milion! Dva miliony berou! Jandové a jiní...“

Nepřipomíná Vám to něco?

3 6
možnosti

:-)....I před nevybíravé nadávky oponentů.....u mně za jedna.....s hvězdičkou ! R^R^R^!!

6 2
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 1
možnosti
Foto

trochu mi to připadá Jakeše na Červeném hrádku

3 2
možnosti
Foto

To nemusíte sdělovat, pane Nováku, že se vám ten Jakešův projev líbil, to my už dávno víme.

1 3
možnosti
Foto

I79v43a68n 16V44e13s29e24l49ý

26. 3. 2020 12:41

Komentovat váš text jako celek tak bych musel být hodně sprostý, slušné slovo nenacházím. Jen nevím jak se dnešní doba, s nařízeními omezujícími či dokonce zakuzujícími kde co, dotýká seniorů - tedy hlavně lidí co pobírají důchody. Důchody zatím dostávají jako kdy jindy a tak mi není jasné proč by měli vůbec natahovat ruce. Oni nepřicházejí o nic. Takže zmínka o seniorech je jen jejich zneužití pro vaše bláboly.

7 5
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
1 4
možnosti
  • Počet článků 935
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1605x
jsem jednim z vas, narodil jsem se v domku na predmesti Plzne tady jsem i vyrustal a zazil dobu kdy jeste spolu sousede hovorili pres plutky, kdy sousedky se vzajemne zvaly na nedelni odpoledni babovku a bilou kavu. Zazil jsem dobu a lidi kteri mi ukazali co je to pracovitost,poctivost,rozvaha,odpovednost,vlastenectvi. Naucili mne mit rad lidi!

Seznam rubrik