Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JZ

No, rusáci už zkusili nové Gliwice. ;-D

Separatisté náhle objevili masové hroby obětí „ukrajinské agrese“ - iDNES.cz

Ale vůbec nejsou originální. ;-D

5 2
možnosti
Foto

Jaká by byla vaše reakce na zprávu, že Ukrajinci náhle objevili masové hroby obětí separatistů?

2 3
možnosti
RC

Víte, proč takto kolikrát třeba USA upozorňuji na možnou invazi?

Je to strategie jako u malého dítěte, který po odmítnutí čokolády, se snaží jí vzít bez povolení sám a zodpovědný rodič nečeká, až si jí dítě vezme, ale předem mu u pokusu jakoby říká, "vidím tě, dej si pozor".

A V.Putin se politicky chová jako malý kluk.

3 2
možnosti
JZ

Putin je mafián, vrah a šéf zločinecké bandy.

5 0
možnosti
JL

Situaci na Donu sleduju. Přečetl jsem si kvůli tomu dějiny Ukrajiny. Bratři Rusové/Ukrajinci by se měli uklidnit, jsou si dost blízko asi jako my se Slováky nebo spíše více. Že válka může začít ve středu, si nemyslím, začne v neděli. Nejlíp by to asi věděl nějaký astrolog. Jsou tu?

0 0
možnosti
JS

Nic nechápete. Válka nezačne, i my jsme tomu zabránili vysláním našich jednotek do této oblasti. Putin se lekl.

5 3
možnosti
VV

Jasne na Dnepru uz operuje ceska ponorkova flotila.

1 0
možnosti
JL

Válka začne až skončí čínská olypiáda. Tj. nejdříve 20.2.

1 0
možnosti
JM

Já si myslím že jenom blázen by začal útok když se o tom už píše v novinách. Přišel by o zásadní výhodu momentu překvapení. A jak se zatím ukázalo, Putin je všechno možné, ale jenom ne hlupák.

3 0
možnosti
JM

J58o10s73e96f 34M75i27k91e46l

12. 2. 2022 19:07

A to je právě ten moment překvapení - že zaútočí přesně tehdy, kdy to všichni očekávají.:-);-)

1 0
možnosti
JP

J79a38n 77P35a55v65l18í12k

12. 2. 2022 16:58

Tohle je první článek od tohoto autora, který jsem si přečetl. Zároveň jsem přelítl názvy předchozích a autorův medailonek, kde píše, že je jeden z nás. Já na to musím sdělit panu Nigrinovi, že není jeden z nás. Je jeden z Putinových propagandistů. což vylučuje, aby byl jeden z nás. Říká se tomu 5. kolona.

11 7
možnosti
EH

Kdo není válečný štváč, je pátá kolona?

11 5
možnosti
PB

..... důvěryhodný zdroje to prognozovaly už v letech 2015 až 2020, potem 2021 listopad, prosinec, letos 3x v lednu, už 2x v únoru a nyčko teda ta středa!,- na stopro dám vědět mezi prvníma!,- pravidelně číhám u Lanžhota a čumím na východ,- to jako kdyby ti Ivani přetáhli nápřah a chceli zase dojet do Berlina!!

0 0
možnosti
MV

Možná po zkušenostech s konáním Ruska po podepsání Budapešťského memoranda (tuším rok 1994) už na Ukrajině Rusům nevěří. Ani se jim nedivím. Jak byste důvěřoval sousedovi, který se zaváže necurat skr plaňky na Váš pozemek a pak na něj vylije celou zumpu. Věřil byste, že uz to příště neudělá...?

6 1
možnosti
  • Počet článků 935
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1605x
jsem jednim z vas, narodil jsem se v domku na predmesti Plzne tady jsem i vyrustal a zazil dobu kdy jeste spolu sousede hovorili pres plutky, kdy sousedky se vzajemne zvaly na nedelni odpoledni babovku a bilou kavu. Zazil jsem dobu a lidi kteri mi ukazali co je to pracovitost,poctivost,rozvaha,odpovednost,vlastenectvi. Naucili mne mit rad lidi!

Seznam rubrik