Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JT

J20i42r94i 67T39i46c77h51y

12. 2. 2022 16:16

Ta silena valecna propaganda zapadu snad nezna mezi.

9 5
možnosti
MV

Vidte, to jsou hrozný věci, když si některý stát nechce nechat cokoliv od souseda, který ho už pár let tak nenápadně napadá. Za západní propaganda, co?

5 2
možnosti
VF

Dobrý den. Souhlasím s Vámi, máte pravdu. Vyskytují se individua, která se těší, jak budou lízat obrazovku a domnívají se, že je to zase nějaká nová počítačová hra nebo zábavný seriál. Pánové Huxley a Orwell by se jistě divili, kam už pokročila digitální debilita.

2 1
možnosti
JL

Vazeny pane Miroslave Nigrine. Jestli vas clanek ma byt satira, tak se vam to nepovedlo. Jestli to, co jste napsal, myslite vazne, tak muj pohled na vase zdravi v mozkove tkani nebude prijemny.

Jedinou spravnost, podle nemeckeho tisku, je vas nadpis. To, proc to zacne, to si kazdy musi prebrat sam. U mne ta Putinova vyhlaska o ukrajinske snaze vstoupit a byt clenem NATO, je jen zaminka o celkove okupaci teto krajiny. Pohled na mapu to primo urcuje. Sousetstvi od Estonska az po rumunskou Bezarabii, je tim duvodem. Ze je tam Belorusko? To je tim ucastnikem v moci Putina. Bude mit vedle plynu a nafty, i sousetstvi s hrozbou, nebude-li vse podle neho. Uzasne....!!??

7 6
možnosti
Foto

Posypete si hlavu popelem, pokud se pletete?

2 2
možnosti
Foto

Přesný termín ví ten, který válku plánuje zahájit.

8 1
možnosti
JM

J76o76s69e51f 95M14i30k24e69l

12. 2. 2022 19:16

A Biden, který už jistě dostal od Putina "jízdní řád" směr Kyjev.

0 0
možnosti
  • Počet článků 935
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1605x
jsem jednim z vas, narodil jsem se v domku na predmesti Plzne tady jsem i vyrustal a zazil dobu kdy jeste spolu sousede hovorili pres plutky, kdy sousedky se vzajemne zvaly na nedelni odpoledni babovku a bilou kavu. Zazil jsem dobu a lidi kteri mi ukazali co je to pracovitost,poctivost,rozvaha,odpovednost,vlastenectvi. Naucili mne mit rad lidi!

Seznam rubrik